Lang naar het buitenland, hoe regelden jullie dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Lang naar het buitenland, hoe regelden jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 17:37

Hoihoi :D

hoogst waarschijnlijk ga ik voor een lange tijd (8-9 weken stage + 2 weken vakantie) naar het buitenland (Tenerife).
Maar nu kan ik nergens informatie vinden over verblijfplaatsen en de kosten daarvan.
Voor toeristische appartementen ben ik een vermogen kwijt + ik kan maar boeken tot 28 dagen (een klein deel van mijn reis dus)

hoe hebben jullie het gedaan toen je voor een langere tijd naar het buitenland ging?
Ik heb al contact opgenomen met iemand die ik ken die daar woont of zij misschien iets weet, maar ik kom er op dit moment echt even niet meer uit.

Wie o wie heeft tips?

imd

Re: Lang naar het buitenland, hoe regelden jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:33

Ik verbleef bij een van de medewerkers van het bedrijf waar ik stage liep. Kan dat niet bij jou stage-adres? En hebben ze nog nooit eerder stagiaires gehad? Lijkt me namelijk dat ze van daaruit wel wat kunnen regelen..

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:36

Ik zit momenteel in Madrid en ik heb daar gewoon een kamer gezocht. Daar zijn verschillde sites voor. Daarnaast heb ik contact opgenomen met die mensen die er voor mij zaten (via de uni). Ik zou gewoon even contact opnemen met het bedrijf, of via school vragen of er niet iemand is die eerder naar tenerife is geweest, die kan je ook vast een hoop vertellen!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:24

Ik heb mijn appartement geregeld via de stagiaire van mijn opleiding die hier vorig jaar was.