Ik denk dat het hier moet, maar dat weet ik niet zeker, zo niet, sorry

Ik heb een vraagje...
Het zit dus zo dat wij deze zomervakantie weer met de familie op pad gaan, mijn plan was dit jaar om thuis te blijven, maar mijn moeder wil hier niet eens aan denken en moet ik dus gewoon mee. Het plan was om 3 à 4 weken door Amerika te trekken, maar omdat ik wagenziek ben en ik er een hekel aan heb om van huis te zijn stemde ik hier niet mee in. Ook mijn broer gaf aan niet meer zo lang weg te willen...
Ik wil zelf maximaal 2 weken, omdat ik thuis ook nog paarden heb die ik niet zo lang kan missen, en ik wil niet te ver weg gaan zodat ik altijd nog weer terug kan mocht het nodig zijn.
Nu mag ik dus aangeven wat ik graag zou willen, en heb hierbij aangegeven dat ik het wel zie zitten als mijn pony mee zou kunnen, ze willen hier wel over nadenken als ik alles goed op een rijtje zet en iets uitkies wat zij ook zien zitten..
Het moet dus aan de volgende eisen voldoen:
- Pony moet ergens kunnen staan (liefst op de weide of paddock, maar grote stal zal ook geen heel groot probleem zijn)
- We moeten ergens met de familie kunnen overnachten, 5 personen en het liefst iets waar we voor onszelf kunnen zorgen.
- Voor de jongens moet er iets actiefs te doen zijn, denk aan zwemmen, mountainbiken, bergbeklimmen, kanoën, enz. enz.
- Niet te ver weg, pony moet ook niet te lang in de trailer staan.
- Niet te ver van de bewoonde wereld, het zou leuk zijn als we er ook nog op uit kunnen of ergens kunnen shoppen oid.
- Maximaal 2 weken.
- We willen in het eerste gedeelte van de vakantie gaan, voor 4 augustus. Dus vanaf 16 juli ongeveer.
- Mijn pony het liefst niet te ver van de overnachting vandaan.
- Familie vindt tenten niet erg, maar ik vind het een verschrikking, dus liever ook geen tentjes

Nu ben ik zelf ook wel aan het zoeken, maar vind het ook wel fijn om eventuele ervaringen te horen, misschien zijn er mensen die dit al eerder gedaan hebben?
Zelf dacht ik aan een vakantie in de Belgische Ardennen en ben al veel aan het googlen geweest, maar ik heb nog niet heel veel gevonden wat aan onze eisen voldoet. Een stal apart van de overnachting vind ik ook geen probleem, als het maar niet een te grote afstand wordt, ik wil het ook op de fiets kunnen doen..
Ik denk dat Frankrijk te ver weg wordt, zo lang in de trailer wil ik mijn pony niet aandoen..
Ik hoop dat jullie wat weten

Ohja, ik weet dat de ondergrond in andere landen anders en heuvelachtiger is, maar mijn intentie is om gewoon lekker met hem bezig te gaan en te blijven trainen op de grond, lange wandelingen te maken, enz. enz. rijden kan hij sowieso al niet zo lang meer, ik wil gewoon lekker bij hem zijn