Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smiley schreef:Ik ben er nu 2x geweest.
Sepilok zijn wij ook geweest, leuk om te zien maar het viel toch wel een beetje tegen (beetje het dierentuin effect). Ik vond de Cameron Highlands leuk, verder de Perhentian Islands zijn ook wel aan te raden, al vond ik het de 2e keer toch minder. (zat 9 jaar tussen zo uit mijn hoofd)
Mocht je vragen hebben laat maar weten
Hier staan nog wat foto's: https://picasaweb.google.com/amyvmeer/M ... directlink
Lauke schreef:Vorig jaar ben ik naar maleisie geweest, erg mooie ervaring en erg mooi land!
Wij zijn begonnen in Kuala Lumpur, doorgegaan naar Taman Negara, toen terug en door naar de Cameron Highlands.
Vanaf de Cameron Higlands zijn we naar pinang gereden, vanaf daar weer de ferry naar Langkawi, en vervolgens met 2 binnenlandse vluchten naar Redang. Daar weer terug met de ferry naar het vaste land en door naar Lake Kenyir, daarna doorgereden naar Quantan, daar een nachtje geslapen en door naar Mersing waar we de ferry naar Tioman genomen hebben. Hier de laatste paar dagen doorgebracht en vanaf Tioman met een binnenlandse vlucht naar Kuala Lumpur gevlogen.
Erg geslaagde vakantie!
Als je nog wat wil weten over deze plaatsen kan je natuurlijk altijd vragen
Ossie96 schreef:3 en een halve week is aardig lang! Ik zat meer te denken aan 2 en een half, is dat te doen denk je of zonde omdat je dan lang niet alles ziet?
En mag ik een brutale vraag stellen, waar moet ik qua kosten aan denken? De vlucht weet ik, dat heb ik opgezocht. Maar als je er eenmaal bent, waar moet ik rekening mee houden?
Ossie96 schreef:3 en een halve week is aardig lang! Ik zat meer te denken aan 2 en een half, is dat te doen denk je of zonde omdat je dan lang niet alles ziet?
En mag ik een brutale vraag stellen, waar moet ik qua kosten aan denken? De vlucht weet ik, dat heb ik opgezocht. Maar als je er eenmaal bent, waar moet ik rekening mee houden?