Ik vlieg 15 april naar Noorwegen. Eerst naar Oslo en dan van Oslo naar harstad-narvik. Moet ik dan zelf m'n bagage van de band halen en weer inchecken? Of gaat dit automatisch?
Normaal gezien gaat dit automatisch, tenzij de vluchten apart geboekt zijn. Daar bedoel ik mee dat als jij eerst een ticket hebt gekocht voor oslo en dan later nog een tweede ticket voor naar je bestemming dan zou het wel eens kunnen dat je het zelf moet oplossen. Meestal krijg je echter te horen dat je moet overstappen en dus geen keus hebt en dan wordt het normaal gezien automatisch gedaan
Zoals diva92 al zegt gaat dit waarschijnlijk automatisch, waar je wel rekening mee moet houden is dat als je apart boekt en je opnieuw in en uit moet checken dat er eeen lange tijd tussen moet zitten, anders red je het niet.
ikenindi
Geplaatst: 20-03-12 10:44
Idd, als je gewoon in 1 keer hebt geboekt wordt dat gewoon geregeld. Alleen je handbagage moet je zelf meenemen
Je kan het bij 't inchecken vragen, dan kunnen ze de bagage doorlabelen. Ook als het niet in één keer is geboekt.
Mando
Geplaatst: 20-03-12 10:47
Wordt geregeld voor je, als je op je eindbestemming harstad-narvik heb staan.
Als de bagage uit het vliegtuig komt gaat het op een band en die sorteerd het dan naar je volgende vliegtuig en bestemming dan kunnen die labelscanners lezen. Dus gewoon uitstappen, koffie nemen en weer instappen...
veel plezier
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 11:08
Oke ja zal het daar toch nog vragen haha. Vlucht is in 1 keer geboekt. Er zit 5.5 uur tussen dus heb ruim de tijd
SteffiiY
Geplaatst: 20-03-12 19:49
quera schreef:
Oke ja zal het daar toch nog vragen haha. Vlucht is in 1 keer geboekt. Er zit 5.5 uur tussen dus heb ruim de tijd
Dat gaat vanzelf inderdaad. Ik moet zeggen, ik vond het spannend en ik heb dan ook met enige argwaan het inladen van het tweede vliegtuig in de gaten gehouden
Maar het ging allemaal goed!
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 21:54
Ik hoop het ook haha ga een half jaar dus er zit niet weinig in die koffer xD
Smallheal
Geplaatst: 20-03-12 21:55
Lente schreef:
Dat gaat vanzelf inderdaad. Ik moet zeggen, ik vond het spannend en ik heb dan ook met enige argwaan het inladen van het tweede vliegtuig in de gaten gehouden
Maar het ging allemaal goed!
Me zus vloog in 1 keer door en moest 3 dagen wachen op haar bagage