Ranch werk Amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Ranch werk Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 16:41

Hallo :wave:

Ik weet dat er meerdere soortgelijke topics als deze zijn, maar ben op deze manier opzoek naar meer informatie.

Ik heb verschillende mensen al benadert, waaronder bokkers, over werken op een ranch in Amerika. Dit is iets waar ik al jaren van droom, en (als het lukt natuurlijk) ben ik nu van plan om mijn droom waar te maken. Ik ben gestopt met mijn opleiding in november en heb gewerkt. Mijn contract loopt nu af dus ik heb nu de tijd om te gaan. Ik kan eigenlijk per direct weg. Wel ben ik maar beschikbaar tot 3 juni. Die datum moet ik namelijk terug in Nederland zijn wegens privé redenen. Nu is vooral mijn grote vraag; is dit haalbaar, of is deze periode te kort?

Ook zal ik eventueel kunnen van 13 juni tot 18 augustus. 20 augustus wil ik namelijk met een nieuwe opleiding beginnen. Maar deze periode is in de zomervakantie, wat denk ik een topdrukte is voor mensen die ranchwerk willen doen of op vakantie willen gaan..

Zijn er nog mensen die mij meer kunnen vertellen of ervaringen willen delen? :) Of mensen die ergens in Amerika op een ranch gewerkt hebben en mij kunnen vertellen of ze op een bepaalde ranch nog mensen zoeken? (Bijvoorbeeld op korte termijn.)

Ik hoop dat ik zo voldoende informatie gegeven heb.

Alvast bedankt! :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 19:39

Contact willieB eens op bokt :) via hun heb ik ranchwerk gedaan in Kansas en ze zoeken altijd wel iemand. Minimaal voor 6 weken, wat dus prima haalbaar zou zijn voor jou ;)
Ik heb twee topics lopen erover (ben er twee keer geweest ;) 1x 6 weken en 1x drie maanden!)

Birgit__

Re: Ranch werk Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 20:21

Bedankt voor je reactie! Ik heb idd al contact met hun opgenomen. Helaas zitten ze in de periode dat ik kan al vol.. Vandaar dat ik nog wat andere opties op wil vragen :)

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 21:18

Ik weet niet of ze nog mensen zoeken maar ik ben vorig jaar zomer op stage geweest naar DG Bar Ranch in Californie.
www.dgbarranch.com

Birgit__

Re: Ranch werk Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 11:24

Ik zal eens een mailtje sturen! Bedankt voor het meedenken :)