El Rancho Criollo (wie gaat er mee?)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnestraal2

El Rancho Criollo (wie gaat er mee?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 20:26

Hoi allen,

Waarschijnlijk ga ik van 21 mei tot en met 25 mei naar El Rancho Criollo voor een midweek. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze ruitervakantie? Zoals het er nu naar uit ziet, ga ik er alleen naar toe, omdat het buiten de vakantieperiode valt en vrienden geen vrij hebben. Maar misschien zijn er wel bokkers die er ook naar toe willen? Ik ben dan zelf 20 jaar.

Groetjes!

WiskyBokjes

Re: El Rancho Criollo (wie gaat er mee?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:27

Wat leuk dat je daar heen gaat! Ben er nu 3 keer op vakantie geweest en vanaf 1 juni ben ik daar voor 2,5 maand. :D Helaas ben ik er die week niet aangezien ik dan nog examens heb.
Ookal ga je alleen, ik denk dat je echt wel contact maakt! Er komen daar voornamelijk Nederlanders of Belgen. :) Als je vragen hebt hoor ik het wel!

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 13:07

hé,
ik ga binnenkort zelf daarheen en was wel benieuwd hoe je het vond :D?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:18

myself133 schreef:
hé,
ik ga binnenkort zelf daarheen en was wel benieuwd hoe je het vond :D?

Wanneer ga jij? :)

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:21

Wij zijn er net met een club meiden heengeweest. Was erg leuk! Heel anders buitenrijden dan je gewend bent.
Erg gezellig!

Veel plezier

sweety-loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:23

Ik ga deze zomervakantie voor de derde keer heen samen met een vriendin.
En het is echt een aanrader!!!!
Heb het er elke keer onwijs naar mijn zin gehad!
Super aardige mensen en leuke paarden!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 18:33

biancaroze schreef:
Wij zijn er net met een club meiden heengeweest. Was erg leuk! Heel anders buitenrijden dan je gewend bent.
Erg gezellig!

Veel plezier

Vertel eens, wat ben je gewend en wat was er anders?

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 19:58

BRT -> BEU
Aangezien het om een vakantie in het buitenland gaat.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 21:22

Nou in Nederland heb je geen bergen etc. met beekjes en heuvels en moeilijke bospaadjes. Maar het is wel echt een belevenis :j

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 17:17

ikke schreef:
biancaroze schreef:
Erg gezellig!

Veel plezier

Vertel eens, wat ben je gewend en wat was er anders?

Nou, wij zijn allen gewend om engels te rijden. Daar rijd je op westernzadels en (zie het website) je moet rijden als met een joystick en zitten als een zoutzak... Is eerst even wennen maar daar kom je wel in! En verder doe je alleen stap en galop. Draven zit er niet bij, aangezien de criollo's (niet allen) niet fijn doortezitten zijn.
En verder is het gewoon een belevenis om off te road door de ardennen te gaan. Over beekjes springen, heuvels op galopperen etc.

Maar heel leuk hoor!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:22

Kijk, en precies dat is nu het punt!
Nu kunnen mensen bepalen wat je referentiekader is EN of ze dat wellicht ook wat lijkt. Dan hebben ze een adres waar ze dat kunnen doen en waar positieve verhalen over worden verteld.

De meeste reacties op Bokt gaan niet verder als: "doen" en "leuke lokatie" maar wat er dan leuk aan is en waarom het gezellig werd gevonden, daar moet je dan maar naar raden en dat is zo jammer omdat iedereen een ander idee bij "leuk" en "gezellig" heeft.

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:13

ikke schreef:
Kijk, en precies dat is nu het punt!
Nu kunnen mensen bepalen wat je referentiekader is EN of ze dat wellicht ook wat lijkt. Dan hebben ze een adres waar ze dat kunnen doen en waar positieve verhalen over worden verteld.

De meeste reacties op Bokt gaan niet verder als: "doen" en "leuke lokatie" maar wat er dan leuk aan is en waarom het gezellig werd gevonden, daar moet je dan maar naar raden en dat is zo jammer omdat iedereen een ander idee bij "leuk" en "gezellig" heeft.

Zeker en het gezelschap waar je samen mee gaat maakt ook een heel groot verschil of iets wel/niet leuk is

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 21:10

Heb je de site? Ik ben wel benieuwd.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:03

M_I_K_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:22

Ik ga er dit jaar ook weer heen met een vriendin. Vorig jaar een dagje mee geweest met een rit. Die vriendin had daar een tijd stagegelopen. Vorig jaar zo goed bevallen dat we nu een midweekje gaan. Eigenlijk wilde ik nooit 'echte' paardenvakanties, Een dagje vond ik lang zat, maar inderdaad, die heuvels op en af, slootjes en beekjes en gewoon de prachtige routes, die doen het hem! Echt geweldig genoten vorige jaar. Ook de manier van rijden, heel anders dan normaal, maar erg leuk. Went ook snel!

Echt een aanrader!