Barbecue restaurant vakantieveilingen, reageert niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Barbecue restaurant vakantieveilingen, reageert niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 19:29

Ik had net geboden en won een etentje voor 4 personen bij een BBQ restaurant. Ik heb netjes betaald en kreeg de waardebon waar op stond dat ik telefonisch moet reserveren. Nou prima ik bellen...krijg ik na een tijd een voicemail met kinderstemmen op de achtergrond? Op de waardebon staat dat je ook online kan reserveren maar als ik naar de website ga en ik voer mn bon in dan komen er verder geen opties. Via de website van het restaurant zelf kan je online reserveren, maar ik wou daar mensen mee naartoe nemen die echt wel van ver moeten komen dus dan zou ik flink af gaan als ik daar niet terecht kan of ze me raar aankijken of iets dergelijks. Mag ik hier de website van het restaurant plaatsen? Misschien is iemand er wel eens geweest, dan weet ik in ieder geval dat 't bestaat ookal bieden ze die arrangementen aan en hebben ze een website.
Het zou overigens volgens de website vandaag wel open zijn. Het gaat toch om bijna 60,-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-12 19:43

Ik heb toch maar via de website van het restaurant gereserveerd maar aangezien er echt staat dat je telefonisch moet reserveren ben ik echt bang dat het niet goed gaat... :\ 't moest een verrassing zijn maar des te erger is het als we daar na 3 kwartier rijden aankomen en ze blijken van niks te weten oid.

0Whisper0

Re: Barbecue restaurant vakantieveilingen, reageert niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:49

In welke regio woon je? In mijn regio is het een vakantieweek en hierdoor erg druk.
Ik werk zelf in de horeca en het restaurant waar ik werk is momenteel helemaal vol gereserveerd.
Ik zou niet gaan als je niet zeker weet dat je terecht kan, helemaal niet als je er 3 kwartier voor moet rijden!

Love_boyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:08

Je kunt ook contact opnemen met vakantieveilingen hierover. Hun bieden de veiling aan en daarmee moet het dus eigenlijk goed zijn. Hun kunnen dan ook contact opnemen met het restaurant, en als ze ook vinden dat er echt geen contact is krijg je misschien je geld wel terug.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 20:13

Ik heb inderdaad goede ervaringen met vakantieveilingen wat betreft klantenservice :j

Ik heb toevallig vandaag ook moeten reserveren voor een BBQ restaurant. Ik moest dit via de mail doen :+
Hopelijk krijg ik snel reactie :))

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 10:53

Het is uiteindelijk goedgekomen, na een tijd belde ze me terug.