Ik ben aan het kijken of ik dit jaar voor enkele weken aan het werk wil in de horeca op een feestbestemming. Al meerdere jaren ben ik op vakantie geweest naar dit soort bestemmingen en de sfeer vind ik altijd erg gezellig, daarnaast ben ik sinds enkele maanden werkzaam in het nachtleven en ook dat bevalt goed. Ik doe geen barwerkzaamheden maar ik ben het 'flugelmeisje' en heb ook ervaring in de bediening (ook in het nachtleven). Daarin weet ik wel hoe zwaar de horeca kan zijn. Wel denk ik dat wanneer je zo fulltime in de horeca werkt je bijna leeft voor je werkgever.
Ik zat te denken aan promotiewerk in Mallorca (Ben ik nog nooit geweest), ergens anders in Spanje of Chersonissos. Wat wel lastig is, is dat ik eigen paarden heb en deze verzorgd moeten worden. Nu kunnen mijn ouders de verzorging overnemen, maar dan moet ik ze wel een maand missen (meestal moet je een min. een maand beschikbaar zijn).
Nu ben ik benieuwd of er meerdere bokkers zijn die dit willen gaan doen, of er al ervaringen mee hebben?