Onderwijsexpeditie Ethiopië: Omdat onderwijs helpt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

alicelover

Onderwijsexpeditie Ethiopië: Omdat onderwijs helpt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 23:13

Hallo bokkers!

Op 14 oktober vlieg ik met 30 andere studenten naar Ethiopië voor twee weken. We gaan met z'n allen een prachtige ervaring tegemoet, waar ik heel veel van ga leren. Ik hoop met deze reis de kansarme kinderen te helpen, zodat ze goed onderwijs kunnen krijgen dat hun de mogelijkheid biedt op een betere toekomst. Dit doe ik door geld in te zamelen voor Edukans. Mijn streefbedrag is momenteel 1000 euro, dit bedrag heeft Edukans vastgelegd. Maar we gaan ons best doen natuurlijk om meer op te halen! Doordat ik zelf twee weken naar Ethiopië ga hoop ik ze ook te kunnen helpen door mijn manier van lesgeven te verstrengelen met die van een twinstudent, waaraan in gekoppeld ga worden. Hopelijk komen we samen op mooie lesideeën en worden de frontaal gegeven lessen in de toekomst steeds minder.

Voor meer informatie zie http://www.jeaninekrol.inactievooredukans.nl
Via deze site kun je mijn avonturen volgen en mij steunen door te doneren. Al het geld dat ik binnen haal is voor Edukans en wordt gestopt in een van hun projecten in Ethiopië. Mocht je toch willen doneren, maar vind je het startbedrag te hoog op de actiepagina? Stuur me dan even een PB. Ik haal namelijk met meerdere acties ook geld binnen en sort dat ook naar de rekening van Edukans. De kleiner bijdrage kan ik dan mee storten met de opbrengsten van een van de acties die ik heb gehouden.

Bedankt voor het lezen en bekijken van mijn actiepagina.
Draag jij ook een steentje bij in de toekomst van de kansarme kinderen in Ethiopië?