Plannen voor rondreis door Zuid-Amerika!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IkbenMarije

Plannen voor rondreis door Zuid-Amerika!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 01:38

JOEHOEEE! De eerste plannen zijn gemaakt voor een rondreis door Zuid-Amerika! Samen met een vriendin willen we na ons afstuderen heeeeel hard werken om daarna 5 a 6 maanden door ZA te backpacken!

Eerste ideeën:
We willen beginnen in Buenos Aires, waar we een taalcursus Spaans willen volgen en de stad ontdekken. Vanuit daar willen we in ongeveer 3 a 4 weken naar Bolivia reizen, eventueel via Chili. Naast deze landen willen we ook graag Peru en Equador zien, om onze reis af te sluiten met een cocktail op het strand van Costa Rica.

Dit zijn natuurlijk de eerste grove schetsen van onze reis, maar ik ben eigenlijk ook heel benieuwd wie hier rond heeft gereisd en wie er hele gave tips/adviezen heeft en wat je uiteindelijk uitgegeven hebt! We dachten zelf aan 8000,- (low budget, veel vervoer via land, hostels etc) Welke landen zijn nog meer aan te raden, waarom? En wat zijn echte dingen die we gezien moeten hebben ? :D

Ooooo het gaat nog even duren, maar de voorpret is al super leuk :D

Ik ben benieuwd!

Wildgirl

Re: Plannen voor rondreis door Zuid-Amerika!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 01:56

Mijn vader is afgelopen jaar in Ecuador geweest, zowel in Quito als meer het binnenland in, niet erg speciaal volgens hem...zelf zou ik graag de pampa's en de pantenal willen bezoeken als ik ooit die kant eens op ga; vooral over die laatste hoor ik hele gave dingen :j