Uitgaan in Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Minaj

Uitgaan in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 17:32

Ik ga deze zomer mijn vriendin op vakantie in Parijs, waar we natuurlijk ook willen uitgaan. :)
Wie heeft ervaring met leuke lounge plekken, bars, clubs ed in het centrum van Parijs?
Rond die tijd zijn we 16/17 jaar oud!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 00:00

De minimumleeftijd om alcohol te mogen drinken in Frankrijk is 18, dus ik zou er rekening mee houden dat je misschien niet binnen mag in dergelijke plaatsen...

spike2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:04

Was laatst in Parijs en vond het niks om uit te gaan. Op elke hoek is politie de metro is vol met tassendieven en vreemde figuren. Mijn vriendin is een amsterdamer en toch wel wat gewendt maar zelfs die vond het verschikkelijk. En we zijn dus dan maar heerlijk in de hotelbar blijven hangen:-). En wij waren 40+.
Nee voor mij hoeft Parijs dus niet meer :-(

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:09

Nounou Spike2002 dat vind ik erg overdreven, ik heb geen politie gezien(misschien in een week tijd 1 á 2 keer) en geen tassendief oid ook niet meegemaakt(en dat bij een groep van 70 leerlingen is er niemand bestolen oid)
Ik ben in juli een week in Parijs geweest, met school, dus uitgaan zat niet in het programma, maar het is erg leuk om 'savonds aan de oevers van de Seine te gaan chillen en zo zijn er nog meer van die plekken die wel heel gezellig zijn om te komen.
Gaan jullie echt sightseeing? Want er is zoveel te zien/doen in Parijs, dat ik niet denk dat je 's avonds nog veel energie zal hebben na een dagje rondgelopen in Parijs..

spike2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 10:23

@ laraax. Wij zijn er begin dec 2011 met de salon du cheval en het was echt erg. Misschien hebben wij een slechte tijd gehad. Maar echt overal waren polisisten met panserautos(met een soort sneeuwschep) erop.
Wij moesten bij het louvre opstappen op de metro. Na over de kerstmark gelopen te hebben. Mochten we niet meer daar heen terug. Was alles afgezet. Echt het is niet overdreven en tassendieven hebben we op het lijf ondervonden :-(

Minaj

Re: Uitgaan in Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 18:48

@Yasmine, oh kijk, dat wisten we niet eens, dat de minimumleeftijd 18 is voor alcohol daar.
@Laraax, sightseeing gaan we zeker doen, maar we zitten er lang genoeg om ook genoeg dagen van lekker niks doen te hebben.
@spike2002, hmm, klinkt niet echt positief, eerder alsof Parijs één grote achterbuurt is :') .