Pff ben net begonnen met een vakantiebestemming zoeken in Portugal en Italie.. Maar er is zoveel keus! Ik weet gewoon niet waar ik het moet zoeken..
Is er hier iemand die naar Portugal of Italie op vakantie is geweest en mij iets aan kan raden?
Waar het aan moet voldoen: - In portugal of Italie - Appartement - Dicht bij het strand en centrum - Liefst ook een zwembad.. ( Ik durf nooit zo goed de zee in..) - Max €600 p.p voor 8 dagen op basis van alleen logies
Hoi Nickyyyy, eh, weleens een vakantie bij een mede-bokker gedacht? www.sonhocabana.nl kijk maar 'n m'n onderschrift. Appartement hebben we... maar ook een heel leuk houten chalet. Je hebt daar alle vrijheid en je kunt eventueel zelf koken als je wilt. Zwembad is vlakbij in de stad.... en verder heerlijk zon, strand en de Atlantische oceaan! Niet in het centrum, maar wel heerlijk vrij in een prachtige natuur! En.... er zijn hier heel leuke rijpaarden.
Hoop dat ik je heb kunnen helpen )
Nickyyyy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-12 17:21
Bedankt voor je reactie!
Ik ga even de link bekijken
Had nog niet gedacht aan een vakantie bij een medebokker, maar is inderdaad ook een optie
Doe maar. Zou wel leuk zijn! Als je hulp nodig hebt... met vluchten boeken of info.... we helpen graag! m'n Jules is echt een expert geworden in vluchten uitzoeken... die gaat voor de fun alleen al eventjes cityhoppen in Nederland )
blensink
Geplaatst: 19-02-12 12:03
Hai Nickyyyy,
Hier ook een medebokker maar dan in spanje, Benidorm. Wij hebben appartementen te huur met zwembad. Meer weten kijk dan op de link in mijn onderschrift. Hoe wel ik eerlijk moet zeggen als je liever naar Portugal gaat dat chalet van countrygirl klinkt ook wel erg goed.