Ik heb eventjes een aantal vraagjes. Ik ben namelijk van plan om in september voor 4 maanden stage te gaan lopen in Curacao.
Heb al het één en ander uitgezocht, maar wat zou het toch handig zijn als bokkers mij meer kunnen vertellen

Zoals ik al zei, vanaf september 4 maanden stage in Curacao.
Ik heb een stage op het oog, namelijk in een wooncentrum voor kinderen met autisme. Daarbij zit een manege voor paardentherapie. Dit is zeer waarschijnlijk een stage met onregelmatige/late tijden.
Het wooncentrum ligt tussen Julianadorp en Wanapa (voor de kenners).
Ik ga (waarschijnlijk) met 2 klasgenootjes. Die gaan ergens anders een stage volgen.
We hebben studentenkamers gevonden in Punda. Mijn stage ligt hier zo'n 9 km vandaan.
Nu mijn vraag; Hoe kan ik (eventueel op onregelmatige werktijden) naar mijn stage komen?!
Ik heb gelezen dat het gebruikelijk is om een auto te huren. Dit kunnen we met zn 3en doen, maar dan kunnen we nog niet allemaal op onze stage komen

Ik heb het 1 en ander gelezen over busjes, maar dat die zeeeeer onregelmatig rijden... Fietsen is hier ook geen doen..
Ik hoop op deze manier mensen te benaderen uit curacao. Hoe komen jullie naar je werk zonder auto?