Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Uit ervaring van me beste vriendin weet ik ook dat als je bijvoorbeeld bij de Mac zit met 21 jarige en jij bent het niet je gewoon opgepakt wordt en letterlijk bij de lift van je kamer wordt neer gezet. Dus ik zou zeker wachten tot je 21+ bent. Je vakantie kan namelijk een stuk minder leuk worden dan dat je had verwacht. 

en dus moet je sowieso 18 jaar zijn.
kun je nog leuk met een auto ergens heen en wat drinken
ze zijn er echt streng en als je het leuk wilt hebben moet je echt even wachten.

En juli/augustus is geen hoogseizoen is Florida toch? Volgens mij is dat januari, als je niet dagelijks tropische buien over je hoofd krijgt.
t is daar dan geen hoogseizoen (t is nu senioren hoogseizoen
) maar dan wel vakantietijd net als in Europa, dus dat drijft de prijs wel op 
x_Lys schreef:Ik Amerika is alles heel streng 21+ . Na bepaalde tijden mag je volgens mij niet eens meer op straat te vinden zijn en ze vragen echt om je legitimatie. Uit ervaring van me beste vriendin weet ik ook dat als je bijvoorbeeld bij de Mac zit met 21 jarige en jij bent het niet je gewoon opgepakt wordt en letterlijk bij de lift van je kamer wordt neer gezet. Dus ik zou zeker wachten tot je 21+ bent. Je vakantie kan namelijk een stuk minder leuk worden dan dat je had verwacht.
Ik was er een paar weken geleden nog en na 23u zie je nog gewoon kinderen en jongeren rondlopen.
Als je wilt gaan om aan het strand te liggen, shoppen en dingen bezoeken, dan kan het prima. Chique hotels heb je als 17-jarige heus niet nodig en hostels (jeugdherbergen) kan je makkelijk zelf boeken als je geen 18 ben. Daar lopen genoeg 16-17-jarigen rond. Rijbewijs kan je ook prima zonder leven in Miami, ze hebben uitstekend openbaar vervoer of je kan een taxi nemen.

JuliaMaria schreef:Zou er eens over nadenken wat je enkele dagen in Miami wil?
Spaar dan lekker door, wordt ouder, en ga er een maand heen als je 18 bent.