Ik zou graag mijn vriend een stedentrip geven van eind april tot begin mei (28 april t/m 6 mei).
Nu ben ik heel erg veel sites aan het afgaan maar ik kan gewoon nog geen keuze maken. Welke steden vinden jullie nou echte aanraders? Eisen: - 4 t/m 6 dagen - warm weer (korte broeken weer) - Budget tussen 600 - 800 totaal.
Florence is erg leuk om naartoe te gaan voor een paar daagjes! Voor 4-6 dagen kun je echt wel onder dat bedrag wat je in je hoofd hebt iets leuks boeken hier (ik zit er nu toevallig ) En vliegen kost ook niet heel veel. En je hebt hier musea, kerken, heerlijke restaurantjes en barretjes in overvloed! En in mei is het best wel warm ja, ik was er vorig jaar ook en 's ochtends was het wat fris, maar iedere dag gewoon stralend blauw en écht kortebroeken weer De stad is ook heel overzichtelijk en - ik wil niet zeggen klein - makkelijk te belopen. Maar met een busje kun je ook overal komen. Die rijden gewoon door het centrum heen. Daarnaast ben je ook zo op een hoger punt, dan heb je echt het mooiste uitzicht over de stad ever Dus als je van kunst houdt en lekker eten en drinken en leuke winkels ook nog, dan moet je echt naar Florence gaan
xXLiekeXx
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 02:02
Florence lijkt mij ook erg leuk! Helaas is mijn vriend daar al geweest. Hij heeft half Europa al gezien, dat maarkt het verhaal er niet makkelijker op
Niet veel aan toe te voegen. Ik zou ook zeggen Barcelona, Madrid, Sevilla, granada, cordoba etc. Een stedenrondreisje andalucia bijvoorbeeld! Rome ook mooi, Istanbul zeker doen. Veel plezier met de voorbereidingen!
Winged
Geplaatst: 08-02-12 16:07
Kust van Kroatië? West Europa is al vaak stukken duurder namelijk.
xXLiekeXx
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-12 15:23
Het wordt waarschijnlijk Lissabon! Ik ga vanmiddag even langs bij het reisbureau
Verder stond Marrakech bovenaan mijn lijst, maar m'n vriend heeft geen paspoort en het aanvragen ervan duurt te lang.
Als Lissabon toch niks blijkt te zijn ga ik kijken naar Sevilla en Madrid, beide lijken mij ook erg leuk