Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_AB_ schreef:Wij hebben jaren geleden op een niet al te grote camping in het zuiden gestaan, in de provence. Zwembad op de camping, een groot meer achter de camping, ruime plaatsen. M'n ouders zijn er vorig jaar toevallig even wezen kijken, nog steeds een mooie camping. Ik kan wel eens voor je kijken hoe die ook al weer heet!
Er is trouwens een klein winkeltje op de camping. Daar verkopen ze ook broodjes enzo
Iriz schreef:hoi, wij gaan normaal altijd elk jaar naar een andere camping, maar sinds we bij mer et soleil in het zuiden van Frankrijk zijn geweest gaan we daar nu al 3 jaar op rij heen. De camping licht op loopafstand van de zee( ong. 1 à 1.5 km), er is een zwembad en tennisbaan aanwezig en ook een winkeltje. Bijna elke dag zijn er in de omgeving wel leuke kleine marktjes met allemaal kleine hebbedingetjes. Het lijkt een grote camping maar dit valt echt héél erg mee, je hebt er genoeg ruimte en alles is er erg goed geregeld. De site van de camping is al weer een tijdje oud dus het beste kan je hem even opzoeken op vacansoleil.nl, gaan jullie eigenlijk met eigen tent of gaan jullie huren? Mochten jullie een caravan gaan huren zou ik dat adviseren via de camping of via ecamp te doen maar vooral niet via Vacansoleil. Verder zijn er wel een paar nederlanders maar(wij gaan altijd in de meivakantie) vooral fransen, italianen en spanjaarden, maar wel allemaal erg aardig.
Alles is goed te bereiken per fiets, die je ook bij de camping kunt huren. De camping zelf organiseerd ook nog leuke(gratis) activiteiten zoals de fun boat(in een minie bootje over het water crossen).
JuliaaahX schreef:Je kan even kijken bij Lac du Salagou, daar is een camping aan een meer gebouwd. Dit is een link erover. Er lopen altijd wel een paar Nederlanders rond, maar er zijn ook een hoop Fransen en Engelanders. Dorpje (Lodève) is te bereiken met de bus/je kan er heen fietsen als je een fiets hebt!
vibabu schreef:Ik was een paar jaar geleden volgens mij naar frejus. Heel klein winkeltje waar je broodjes kon kopen, op de hoek een pizza restaurant en stuk verderop had je grotere winkels. Als je de straat over stak zat je op het strand. Schone en warme douches en nette wc´s. Ik vond het er heerlijkmaar vooral om tot rust te komen.