Treintickets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Treintickets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 23:10

Hoi iedereen :)

Mijn vriend en ik willen dit jaar eens een dagje naar Parijs. 's Morgens vertrekken en 's avonds terug.
Ik heb het al eens gedaan maar dat was een schooluitstapje dus alles werd geregeld. Ik weet wel dat we de trein genomen hebben tot Brussel Z,C,N ? en vanaf daar de Thalys.
Kan iemand mij vertellen hoe je zo een reisje boekt ?

Ohja, wat zijn de plaatsten en winkels die je moet gezien en gedaan hebben (we zijn niet zo voor musea :) )

Alvast bedankt :)

MaartJ

Re: Treintickets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:19

Even googlen op thalys ;). Weet niet waar je vandaan komt? Iig is het goedkoper om vanaf Amsterdam, Rotterdam of Roosendaal met de internationale trein naar Brussel te gaan en daar over te stappen op de Thalys dan dat je vanaf Amsterdam of Rotterdam met de Thalys gaat. Volgens mij moet je trouwens naar Brussel Centraal? Of Brussel Zuid/Midi maar dat weet ik niet zeker.

Maak een wandeling langs de Seine en vergeet vooral niet over de Champs Elysees te lopen :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 23:21

MaartJ schreef:
Even googlen op thalys ;). Weet niet waar je vandaan komt? Iig is het goedkoper om vanaf Amsterdam, Rotterdam of Roosendaal met de internationale trein naar Brussel te gaan en daar over te stappen op de Thalys dan dat je vanaf Amsterdam of Rotterdam met de Thalys gaat. Volgens mij moet je trouwens naar Brussel Centraal? Of Brussel Zuid/Midi maar dat weet ik niet zeker.

Maak een wandeling langs de Seine en vergeet vooral niet over de Champs Elysees te lopen :)

België, dichtbij Leuven, 3kwartierjes trein voor Brussel ;)

Oh ja leuk, ga ik even opschrijven :)