Mijn vriend gaat normaal zeker 1 keer per 1,5/2 jaar naar Curacao op vakantie. Hij is sinds de eerste keer (17 jaar geleden) helemaal verslaafd. Maarja 2,5 jaar geleden ontmoette hij mij en is hij aangestoken door het paarden virus. We zijn 1,5 jaar geleden een keer samen geweest, en ik moet zeggen het was ook heerlijk. Maar daarna kocht hij 2 paarden en ik had er al een, een dure hobby. Daarnaast begin ik volgend jaar aan een bizar dure opleiding (schoevers) en al mijn spaar centjes kan ik goed gebruiken voor de opleiding.
We willen toch wel weer weg dit jaar, even lekker met z'n tweetjes helemaal niks (wonen allebei nog thuis met veel broers, zussen en aanhang). Maar aangezien ik niet wil dat hij voor mij betaald (heeft hij 1,5 jaar geleden al gedaan) en het met m'n bijbaantje niet bij elkaar krijg in om in het hoogseizoen naar Curacao te gaan, zoek ik een alternatief. Voor Curacao afgelopen jaar ben ik altijd alleen maar op vakantie geweest met m'n ouders naar zuid-frankrijk, dus ik heb echt totaal geen ervaring met andere landen.
Vandaar dat ik hier om ervaringen kom vragen. Ik ben dus opzoek naar een land;
- waar we rond juni/julie echt veel kans hebben op goed warm weer
- dat in het hoogseizoen/bouwvak enigsinds betaalbaar is (max. 1000 euro per persoon incl. ontbijt voor 1.5/2 weken, als het niet te lang vliegen is wil ik eventueel ook wel minder lang gaan)
- er hoeft niet heel veel te doen te zijn, we hebben nogal een druk leventje dus 2 weken helemaal niks voor ons ideaal
En als iemand hier toevallig ook een goede tip heeft voor een accomodatie waar;
- een zwembad bij zit
- bijvoorkeur niet te druk (met kleine kinderen)
- waar je je echt kunt vermaken zonder al te veel te doen, maar bij voorkeur wel met restaurantjes/terrasjes in de buurt.
Alvast bedankt voor het lezen en eventuele tips