Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:Klinkt allemaal prachtig. Maar ook doodeng ivm veel ellende in Afrika, dus goed oppassen en laat je goed voorlichten waar je veilig kan reizen en bezienswaardigheden kan bekijken.
Want sommige reisbureaus laten toch toe dat men er ergens is waar het echt gevaarlijk kan zijn.
troi schreef:Ik volg je topic! Ik ga waarschijnlijk voor mijn werk volgende maand een week naar kampala. Onderzoek doen bij de lokale bevolking en hoop 3 dagen lang ook wat rond te kunnen kijken. Ik hoop dat er leuke tips langskomen voor die regio.
_Simone schreef:We hebben al eens eerder een rondreis door India gemaakt dus we hebben enigszins ervaring met viezigheid. Maar inderdaad was ik bang dat je niet de echte bevolking mee zou maken maar alleen het commerciele, toeristische gedeelte. Maar als dat vanzelf gaat en er met je gids gelegenheid genoeg toe is moet het helemaal goedkomen, heel fijn, echt superbedankt voor je tips!
troi schreef:Mijn reis staat gepland. Vanaf 4 mei tot 11mei ga ik met mijn baas naar kampala en masindi. Grotendeels werk natuurlijk maar hopelijk een dag of 2 tijd om rond te kijken. Ik heb er zin in!