Verlaafd aan Disneyland! Wie gaat er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke93

Verlaafd aan Disneyland! Wie gaat er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:23

:D Wie is er nog meer zo verslaafd aan Disneyland Parijs? *\o/*
DLRP is echt mijn jeugd gewoon, ik ben 18 en ben er minstends 20 keer geweest :D (woonde vroeger heel dichtbij)
ik ben 2 jaar geleden geweest met een paar vriendinnen na mijn examens en vorig jaar met mn zusje en moeder :P maar ik krijg nu tog wel weer heimwee!
en omdat ik dit jaar weer examens doe (dit keer VWO) en ik weer vroeg klaar ben is het weer de ideale tijd om te gaan (begin juni) :D
alleen 1 probleem, niemand van mijn vriendinnen groep wil mee ;( ze willen liever naar walibi (?) want ze vinden Disneyland is saai ( 8)7 ) (ze zijn er nog nooit geweest) en ik kan ze maar niet overhalen.... -O-

Dus als er hier nog mensen op bokt zitten die heeeeeeeel graag mee willen en tussen de 17 en 19 jaar zijn.... en het liefst ook soort van in de buurt wonen (misschien makkelijker met plannen enzo) (regio leiden, den haag, die kant) stuur even een pb'tje :D
oja en het is voor 3 dagen park (dus 2 overnachtingen)

en anders graag tips om mijn vriendinnen over te halen ~~}>
Laatst bijgewerkt door Janneke93 op 26-01-12 18:33, in het totaal 3 keer bewerkt

MightyJoe

Re: Verlaafd aan Disneyland! Wie gaat er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:29

Er zit toch heel erg verschil in het priijskaartje van disney en walibi?? :P Ik zou graag willen maar denk niet dat ik mag haha

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:29

Ik ga in maart al!

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:31

MightyJoe schreef:
Er zit toch heel erg verschil in het priijskaartje van disney en walibi?? :P Ik zou graag willen maar denk niet dat ik mag haha

ja ik dacht ook dat dat het probleem was, maar ze willen liever dan daar ook overnachten :P en langer :P dus kwa prijs maakt het niet veel uit..... dan ga ik liever naar disney :D

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:33

Maar ga jij altijd 1 dag naar disney? Dan kom je toch nooit het hele park door??

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 18:34

MightyJoe schreef:
Maar ga jij altijd 1 dag naar disney? Dan kom je toch nooit het hele park door??

ja nee wat ik de vorige keer deed was 3 dagen park, dus 2 overnachtingen.
met de reis ernaartoe en weer terug hadden we in totaal zoon 2 dagen park (halve dag, hele dag, halve dag)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 14:32

Ik wil wel mee :D

Ik ben alleen wel ouder en woon niet in de buurt en moet eigenlijk eerst mn vakantiegeld in mei afwachten voordat ik kan boeken :')

Wil ook t liefste rond kerst, nu 8 x geweest maar nog nooit met kerstthema. Het mooiste is om 3 nachten/4 dagen of 4 nachten/5 dagen te gaan. Heb aan 3 dagen/2 nachten nooit genoeg :')

Ik denk dat ik ook weer een oproepje ga doen, paar jaar terug zouden we met 8 man van.bokt gaan, helaas was de datum die we wilden al vol en lukte t niet om een nieuwe datum te vinden. Mooiste is als je met 4 of 8 man kan, is het voordeligst :)

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-12 20:23

Calanddra schreef:
Ik wil wel mee :D

Ik ben alleen wel ouder en woon niet in de buurt en moet eigenlijk eerst mn vakantiegeld in mei afwachten voordat ik kan boeken :')

Wil ook t liefste rond kerst, nu 8 x geweest maar nog nooit met kerstthema. Het mooiste is om 3 nachten/4 dagen of 4 nachten/5 dagen te gaan. Heb aan 3 dagen/2 nachten nooit genoeg :')

Ik denk dat ik ook weer een oproepje ga doen, paar jaar terug zouden we met 8 man van.bokt gaan, helaas was de datum die we wilden al vol en lukte t niet om een nieuwe datum te vinden. Mooiste is als je met 4 of 8 man kan, is het voordeligst :)

kerstthema is heel mooi! vooral als er sneeuw ligt :D
maar ik wil echt begin juni gaan ivm diploma's, herkansingen, boeken inleveren enz. en ik weet niet hoe ik met kerst zit ivm met studie....

en ja het lieftst ga ik met 3 of 4 man :P zoek er dus nog 2 of 3 *\o/*