Vakantiewerk Eurocamp / Vacansoleil; ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JENNx

Vakantiewerk Eurocamp / Vacansoleil; ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 00:37

Hallo!

Deze zomer ben ik min of meer van plan om vakantiewerk te gaan doen op een camping. Ik studeer Romaanse Talen (Spaans) en wil graag deze zomer mijn taal in de praktijk brengen. Ik hoop dus in Spanje geplaatst te worden.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn op bokt die ervaringen hebben met vakantiewerk bij Eurocamp of Vacansoleil. Hoe lang zijn jullie geweest? Hoe was de service van de camping richting jou als werknemer? Wat waren jouw werkzaamheden en hoeveel uur per dag was je aan het werk? Eigenlijk heb ik zoveel vragen, dus barst maar los over hoe het was. Ik lees graag. ;)

Charles

Re: Vakantiewerk Eurocamp / Vacansoleil; ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 16:50

Hoi! Ik ben precies hetzelfde van plan deze zomer en ben ook op zoek naar ervaringen. Jammer dat er nog geen reacties zijn! Heb jij een voorkeur voor een taak? En een streek?

JENNx

Re: Vakantiewerk Eurocamp / Vacansoleil; ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 17:43

Ik heb aangegeven het liefst in de Costa Dorada / Costa Brava te worden geplaatst (vooral i.v.m. taal). Costa Verde is namelijk Baskenland en ik wil graag gewoon Spaans kunnen praten. :)

Verder heb ik geen voorkeur aangegeven. Ik doe het liefst een beetje allround (campingwinkel, animatie, restaurant) om overal wat ervaring in op te doen en ook dat dus ook weer mee naar huis te kunnen nemen.