Reisgenootje gezocht voor juni/juli 3 weken weg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaMaria

Reisgenootje gezocht voor juni/juli 3 weken weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 16:20

Oke los van een aantal reisfora wil ik ook hier een poging wagen. :D

Ik kan van mijn werk drie weken vrij krijgen en in die periode wil ik heel graag een verre reis maken, puur onder het mom van iets van de wereld zien, zelfontplooiing, genieten en cultuur snuiven!
Ik zit te denken aan een groepsreis maar iets anders is ook prima, in ieder geval lijkt het me heel gezellig om iemand mee te nemen. Ik neem bewust geen vrienden mee omdat ik graag even weg wil van "hier", maar een bokker lijkt me heel gezellig.

Eerst had ik mijn oog laten vallen op Peru, maar aangezien het lastig is om daar een reismaatje voor te vinden zijn andere bestemmingen ook helemaal welkom! Buiten Europa, dat wel, maar verder sta ik praktisch overal voor open. Verenigde Staten, Zuid-Amerika, Indonesië: noem maar op.

Ik wil niet dat mensen die mij in het echt kennen mij hier herkennen, puur uit het behoud van privacy, maar zal wel even kort mezelf wat toelichten:

Ik ben een echt "mensenmens" en kan daardoor bijna met iedereen door een deur, ik doe een sociale opleiding (zie profiel) en ben een vrolijke tweedejaars student. Zeer positief ingesteld, gevat, een tuttebol, levensgenieter, houd wel van een feestje op z'n tijd en heb brede interesses. Ik kan erg goed voor mezelf zorgen en ga zodoende graag op verkenning. Mijn vakantie staat in het teken van vrijheid, wat voor mij betekent dat er een kader is waar binnen je ook gewoon allebei je eigen ding moet kunnen doen.
Ik ben erg makkelijk in de omgang, sta open voor leuke ideeën, spiritueel ingesteld en ben vooral erg ondernemend/"impulsief". Een volle week aan het strand bakken ben ik niet van plan (paar dagen aan het einde lijkt me wel heerlijk haha) en ik wil alles eruit halen wat erin zit. Participeren in een nieuwe cultuur staat hoog op mijn lijstje, maar ook een avondje stappen, mensen leren kennen en uitdagingen aangaan vind ik heel belangrijk. Dus ik zoek eigenlijk iemand die minstens zo ondernemend (en positief!) is.
Daarnaast ben ik erg sportief dus bergbeklimmen/kanoën/mountainbiken/hele dagen wandelen: leuk! Het hoeft niet, maar als ik er tegenaan loop dan vind ik het leuk om te doen.

Zelf ben ik tegen de 20, en zoek een reisgenootje die zich vooral in bovenstaande omschrijving kan vinden. Onder de 18 neem ik niemand mee omdat ik niet verantwoordelijk voor anderen wil zijn, daarboven is eigenlijk iedereen welkom die zich jong van geest voelt!

Dus mocht iemand zich aangesproken voelen en zin hebben in een gave vakantie... Laat het weten. :)

Phylos

Re: Reisgenootje gezocht voor juni/juli 3 weken weg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:28

Wat leuk dat je iets flexibeler bent nu qua data. Ik zal vandaag of morgen nog even reageren op je PB'tje. Ik ben trouwens ook wel geinteresseerd in Peru

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-12 18:59

Ja merkte dat die datum gewoon nét iets te vroeg was, om daar nou een reismaatje voor te laten schieten... :D Leuk dat je interesse hebt in Peru, stiekem heeft dat nog steeds mijn voorkeur, maar dat kan altijd nog dus ik vind een hele hoop prima! :)