Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben in november nog naar londen gevlogen. Ging erg relax eigenlijk. de vlucht houdt niks in, inchecken en die hele handel neemt iets meer tijd in beslag.
Handig is als je thuis al incheckt via internet, dan kun je gelijk door om je bagage in te leveren. Schiphol lekker automatisch allemaal. dan wachten op de boarding. Eens op het vliegtuig gaat het best snel. opstijgen, hapje en drankje uitdelen, opruimen en landen. Zo kort is het echt naar londen. Ideale starttrip dus. 
Gewoon rustig gaan zitten en uit je raampje kijken!
Misschien een muziekje op en een kauwgompje/pepermuntje voor je oren
Luister gewoon lekker muziek, en relaaax!
maar toen we eenmaal in de lucht zaten, viel het allemaal mee. Op de terugweg vond ik het geweldig, en zat ik bij het vertrekken (wat een geweldig gave ervaring is, het vertrekken en opstijgen!!) met mijn handen in de lucht net als in de achtbaan
Zo eng is het dus

Dus maak je niet druk TS...maak je meer druk om hoe je in godsnaam al die tijd gaat volmaken
het is een vlucht van nog geen 2 uur? of zeg ik het fout
Mijn eerste vlucht was naar Wenen (nouja, Bratislava) en mijn tweede vlucht was in mijn eentje naar Aruba
behoorlijk lange vlucht. Ik probeer in die tijd maar uit mijn neus te peuteren en een boekje te lezen ofzo
Heb denk ik nu zo'n 6 of 7 x gevlogen

)
en dan heerlijk met wat turbulentie lekker slapen. (ik kan eigenlijk altijd en overal zo slapen dus dat is dan wel gemakkelijk natuurlijk, mijn zus bijvoorbeeld kan het echt niet.
Ik moest overstappen in Manchester (engeland) Maar ik durfde ook echt niet, ik had schrik dat ik in manchester het vliegtuig niet meer op durfde. Gelukkig heb ik daar kennisgemaakt met mensen die ook naar florida gingen, dat maakt het al heel wat dragelijker.
En omlaag hetzelfde, landen vond ik niet zo eng. Het leek alsof ik met gigantische stuiters zou neerkomen maar dat was niet, het was een hele rustige zachte landing.
Zalig gewoon
, en meer wachten tot je er bent, tot je geland bent, tot je bij de gate bent, tot je door de paspoortcontrole, tot je je bagage hebt en als je echt geluk hebt verzinnen ze er nog wel wat bij.
Het is echt niet erg hoor. Geloof me.
En ik ben bang voor liften...
) Probeer om er niet teveel aan te denken wat er allemaal wel niet zou kunnen gebeuren, want in bijna 100% van de vluchten gebeurt gewoonweg niets bijzonders, zeker naar Londen, dat is nog geen uur.