Suriname, here I come!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NadineK

Suriname, here I come!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 13:21

Heey Bokkers!

Al sinds de zomer ben ik druk bezig met het regelen van mijn bachelor stage, het liefst in het buitenland! In Oktober kreeg ik dan eindelijk het lang verwachte verlossende woord. Via het EMGO+ aan de VUmc zou ik een onderzoek kunnen gaan doen in Suriname :)) . 31 januari vertrek ik al naar het heerlijk warme Paramaribo. Hier zal ik twee maanden blijven om data te verzamelen voor mijn onderzoek en verder hopelijk ook iets van het land en de cultuur te kunnen zien!

Nu is mijn vraag, zijn er nog meer mensen die er nu zitten of er heen gaan? Het lijkt me zo leuk om ervaringen uit te wisselen of elkaar misschien tips te kunnen geven? Of wie weet gezellig afspreken voor een drankje in Paramaribo!

Lieve groetjes Nadine

ps. Als het topic toch bij School, stage en werk moest, sorry :o kon niet kiezen

NadineK

Re: Suriname, here I come!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-12 11:09

Helemaal niemand die ook gaat :')

Joyamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:58

Leuk dat je gaat :)
Ben 1 keer in Suriname geweest. Prachtig land! Vooral de binnenlanden zijn geweldig.

Veel plezier.

NadineK

Re: Suriname, here I come!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 15:35

In principe zit ik twee maanden in Paramaribo maar het staat zeker in de planning om een aantal keer het binnenland in te gaan. Wat zou je aanraden? :)