Vakantie Appelhof/ Terpstra 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galii

Vakantie Appelhof/ Terpstra 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 20:49

Hallo Iedereen!

Ik ga met mijn vriendinnen (allemaal meiden van 17) van 3 tot 10 augustus naar Appelhof Terschelling.
Mijn vraag is aan jullie; zijn jullie al eens naar deze of de andere campings op Terschelling geweest of gaan jullie misschien dit jaar?
Wat vonden jullie ervan en was het een aanrader?

Mijn eigen voorkeur ging eigenlijk naar het buitenland (lloret, rimini etc) uit maar doordat dit onze 1e vakantie met vriendinnen is vonden mijn ouders dat niet zo goed idee.

Dus; Brandt erop los en gooi je verhaal in de groep!

*\o/* *\o/* *\o/*

CCCCC

Re: Vakantie Appelhof/ Terpstra 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 21:37

Ik ben op de appelhof geweest 2 jaar geleden. (2010)

Was zelf met 10 :+ jongens en 1 vriendin. Heb me er erg vermaakt, wel ontzettende last van zeemeeuwen om 6 uur 's ochtends. Ook gaat de muziek om 6 uur aan. Je moet iedere dag de ruimte om je tent netjes hebben, anders gaat de stroom er af, en dat is niet fijn, kan ik je vertellen! Ook komen ze langs om te kijken of de juiste mensen nog wel in de tent liggen, als jij bijvoorbeeld 2 jongens in je tent hebt, gaat er 50 euro van je borg af! Je moet je bandje ook kunnen tonen, en dus altijd om hebben. Als je in de Big Apple uit wilt gaan, moet je zorgen dat je om 19.00 (geloof ik) bij het cafe bent, want anders zijn de bandjes uitverkocht. Vond zelf de big apple niets aan en ben meer naar Midsland (wyb's) geweest en naar de Braskoer op west.

Ik zou ook fietsen huren als ik jou was, wel erg fijn met boodschappen, al deden wij die gewoon lopend vanaf de appelhof. Ook zit er een tropisch zwemparadijs, maar daar ben ik niet geweest. Ook kan je naar het Wrakkenmuseum, dit is een tentje net naast de Appelhof, hier kan je pizza en patat en zo eten voor weinig.

Zou je retourkaartje voor de boot van te voren kopen, bijvoorbeeld voor je gaat, of een dag voordat je weer terug gaat naar huis. Wij deden dit op de laatste dag, en moest een paar uur wachten op de boot..

Op woensdag is er ook markt op West, ook leuk om heen te gaan.

Mocht je meer wllen weten, kan je het altijd even vragen :)

Ohh ga trouwens vanaf de boot naar de Appelhof wel met de taxi, het is namelijk een takke-eind fietsen. Op weg naar de Appelhof kom je trouwens langs Terpstra, maar die mensen kom je eigenlijk alleen met uitgaan tegen. De Appelhof ligt wat verder op het eiland.

Galii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 22:03

Okee, Dankjewel voor de informatie! Weet jij de gemiddelde leeftijd voor een dergelijke camping zoals appehlof? wij zijn namelijk 'bang' (haha) dat we aan de oude kant zijn met ons 17 jaar. We hoorden dat er super veel van 14/15 jaar gaan. Hoe oud was jij toen jij ging?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:06

Je moet minstens 15 zijn om er heen te mogen!

Ik was 17! En dat is ook wel een beetje het gemiddelde!

Juliiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 22:07

Ja afgelopen jaar naar terpstra was super leuk! zaten met z'n alleen in een leger tent echt heeeel leuk tijd van mn leven gehad daar haha, alleen wel stom dat de discotheken om 2 uur dicht gaan maar daarna altijd naar strand enzo vet leuk is het!:D verder is terpstra hele leuke camping alleen ja het is wel wat vies enzo maar dat hou je toch , en om 10 uur sochtends staat de muziek alweer kei hard over alle velden aan haha, wel vet leuk:D

Galii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 17:41

Oke :D
een aanrader dus?

Bevinden er hier nog mensen die rond deze tijd ook naar Terschelling gaan? *\o/*

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:17

Ik ga waarschijnlijk ook deze zomervakantie naar Appelhof met vrienden/vriendinnen! :D
We weten nog niet wanneer, wel na 26 juli in ieder geval, dus zal wel rond dezelfde tijd als jullie zijn! :)

Ik & een vriendin van mij zijn dan 15, maar het lijkt ons gewoon leuk, ook aangezien we allemaal niet op vakantie gaan toch een weekje weg willen, en op een gewone camping het toch anders is als op bijv. Appelhof :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 12:03

Mijn zus is erheen geweest, en idd, je moet je tent en erom heen goed opruimen en ze komen 's avonds nog altijd controleren. ook moet je voor een bepaalde tijd op de camping zijn, anders kom je er niet meer in.

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 15:48

Ik zou dit jaar met een groepje vriendinnen in de eerste week van juni naar camping Terpstra gaan. Helaas kan ik niet mee, maar de rest gaat nog wel. 9 meiden van 17/18 jaar oud. Je kan Nienkex op bokt altijd een pb'tje sturen, zij gaat ook!