Ik ga met mijn vriendinnen (allemaal meiden van 17) van 3 tot 10 augustus naar Appelhof Terschelling.
Mijn vraag is aan jullie; zijn jullie al eens naar deze of de andere campings op Terschelling geweest of gaan jullie misschien dit jaar?
Wat vonden jullie ervan en was het een aanrader?
Mijn eigen voorkeur ging eigenlijk naar het buitenland (lloret, rimini etc) uit maar doordat dit onze 1e vakantie met vriendinnen is vonden mijn ouders dat niet zo goed idee.
Dus; Brandt erop los en gooi je verhaal in de groep!
jongens en 1 vriendin. Heb me er erg vermaakt, wel ontzettende last van zeemeeuwen om 6 uur 's ochtends. Ook gaat de muziek om 6 uur aan. Je moet iedere dag de ruimte om je tent netjes hebben, anders gaat de stroom er af, en dat is niet fijn, kan ik je vertellen! Ook komen ze langs om te kijken of de juiste mensen nog wel in de tent liggen, als jij bijvoorbeeld 2 jongens in je tent hebt, gaat er 50 euro van je borg af! Je moet je bandje ook kunnen tonen, en dus altijd om hebben. Als je in de Big Apple uit wilt gaan, moet je zorgen dat je om 19.00 (geloof ik) bij het cafe bent, want anders zijn de bandjes uitverkocht. Vond zelf de big apple niets aan en ben meer naar Midsland (wyb's) geweest en naar de Braskoer op west.