Maar bedacht ineens dat wat gezelschap misschien ook wel leuk is, in mijn eentje vermaak ik me ook perfect maar wie weet is er iemand die er ivm omstandigheden ook even lekker tussenuit wil. Ik neem bewust geen goede vrienden mee omdat ik "hier" hier wil houden, maar een bokker lijkt me hartstikke prima.

En natuurlijk heb ik al enkele bestemmingen in gedachten, waarvan Peru mijn grootste voorkeur heeft met een paar dagen uitwaaien op Curaçao of Aruba. Maar momenteel kan het nog alle kanten op, en hier is dus ook zeker ruimte voor overleg! Andere plaatsen die ik in mijn hoofd heb zijn Paaseiland, Bali of een stad in de VS. En leuk ideeën zijn dus welkom! Ik ga wel echt voor een "doe-vakantie", dus drie weken aan het Spaanse strand bakken word ik niet gelukkig van.

Ik wil niet dat mensen die mij in het echt kennen mij hier herkennen, puur uit het behoud van privacy, maar zal wel even kort mezelf wat toelichten:
Ik ben een echt "mensenmens" en kan daardoor bijna met iedereen door een deur, ik doe een sociale opleiding (zie profiel) en ben een vrolijke tweedejaars student. Zeer positief ingesteld, gevat, een tuttebol, levensgenieter, houd wel van een feestje op z'n tijd en heb brede interesses. Ik kan erg goed voor mezelf zorgen en ga zodoende graag op verkenning. Mijn vakantie staat in het teken van vrijheid, wat voor mij betekent dat er een kader is waar binnen je ook gewoon allebei je eigen ding moet kunnen doen.
Ik ben erg makkelijk in de omgang, sta open voor leuke ideeën, spiritueel ingesteld en ben vooral erg ondernemend/"impulsief". Een volle week aan het strand bakken ben ik niet van plan (paar dagen aan het einde lijkt me wel heerlijk haha) en ik wil alles eruit halen wat erin zit. Participeren in een nieuwe cultuur staat hoog op mijn lijstje, maar ook een avondje stappen, mensen leren kennen en uitdagingen aangaan vind ik heel belangrijk. Dus ik zoek eigenlijk iemand die minstens zo ondernemend (en positief!) is.
Zelf ben ik tegen de 20, en zoek een reisgenootje die zich vooral in bovenstaande omschrijving kan vinden. Onder de 18 neem ik niemand mee omdat ik niet verantwoordelijk voor anderen wil zijn, daarboven is eigenlijk iedereen welkom die zich jong van geest voelt!
Dus mocht iemand zich aangesproken voelen en zin hebben in een gave vakantie... Laat het weten!