Bonaire 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Bonaire 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-12 14:23

Hi Bokkers,

sinds november 2010 woont mijn vader met zijn vriendin op Bonaire, iets buiten Kralendijk.
Ik ben in februari 2011 voor het eerst naar de Antillen gevlogen voor 8 dagen, dit was eigenlijk iets te kort maar ik heb wel wat leuke dingen kunnen zien.

De plannen beginnen vorm aan te nemen om dit jaar nogmaals te gaan maar dan voor 10 dagen, ik vlieg dan via Curacao.
Iemand dit ook dit jaar naar Bonaire gaat of die goede tips heeft?
De ezeltjesopvang heb ik gezien(en ga ik zeker nog eens doen) en Jibe staat ook wederom op mijn lijstje!

Groetjes Manon

picobello

Re: Bonaire 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:57

Eh... Duiken? Ben wel op Bonaire geweest, maar vooral onderwater, kan je dus niet veel tips geven. Maar die ezelopvang had mij wel leuk geleken, maar daar kreeg ik manlief niet mee naar toe....

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 21:55

Wij zijn net een paar weken terug van 15 dagen Bonaire :j Wij proberen ieder jaar te gaan en dan voornamelijk voor het duiken, we hebben deze keer 30 duiken gemaakt. Verder is het lekker relaxen, wat over het eiland zwerven, eten, drinken, bootje varen etc.
Kajakken is ook een aanrader, zeker als je een leuke gids hebt die het e.e.a. vertelt over de mangroven.
Paardrijden kan ook :j
Er is meer dan genoeg te doen en te zien en de tijd is altijd te kort :D

De ezel opvang heeft een nieuwe locatie en is zeker de moeite waard, zeker ook een tweede keer :j

Verder zijn wij (stiekem) getrouwd, maar dat is een activiteit die niet iedereen voor ogen heeft tijdens een vakantie denk ik :D

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 11:18

Gefeliciteerd Ninus!

De tickets zijn geboekt, 22 maart vlieg ik via Curacao naar Bonaire.
Dat kajakken wil ik ook graag doen maar volgens pap is dat een ware hel qua muggen, iemand daar ervaring mee?
Ik ben meer van het snorkelen dus dat ga ik ook zeker veel doen!