Kamperen is Tsjechië, wie heeft ervaring?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eponine

Kamperen is Tsjechië, wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 13:35

Hoi allemaal,

Wij hebben al helemaal zin in de zomervakantie en zijn ons aan het oriënteren voor een leuke camping.
Nu had ik gehoord dat je in Tsjechië nog beren en wolven tegenkomt, dus dat trok direct onze aandacht.
Maar, Tsjechië komt vaak in het nieuws als zijnde onveilig, net als Roemenië , wat ons ook geweldig lijkt!
We trekken gewoonlijk rond op de bonnefooi met een tent, zijn zo al diverse malen naar Scandinavië , canada en Amerika geweest, maar het oostblok, daar zijn we dan weer wat huiverig voor....

Wie heeft dit alwel gedaan en wil ervaringen delen of heeft tips?

Bedankt!

Kruimel13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:36

Onze ervaringen zijn echt heel positief, we zijn 2x in Tsjechië geweest 1e x was in juni een huisje gehuurd onder Praag in een klein dorpje maar geweldig vriendelijke mensen en de gekste dorpjes en achteraf buurten in geweest maar echt geen probleem, voel me als ik 's avonds door Amsterdam loop minder veilig :j . Ook gewoon in Praag parkeren geen probleem als je wat vraagt krijg je vriendelijk antwoord :wave: . De 2e x een hotel in het Reuzengebergte in "Het nationaal park Krkonoše" :x in de winter met denk 1 meter sneeuw nou geloof me helemaal geweldig :brr: bij min 26 buiten bij een groot vuur Barbecueën zo geweldig. We gaan zeker terug het is een prachtig land met een prachtige natuur je ziet de roofvogels langs de weg beesten vangen, *\o/* ik begin alweer enthousiast te worden terwijl ik dit tik.
We hebben er een leuk adres gevonden waar we zeker heen willen gaan, het is een ranch waar je paarden kan huren /3 en ze hebben er ook een kleine camping bij. Het is van een nederlands echtpaar wat dat daar begonnen is ik zal de link geven: http://www.country-rose-ranch.nl/
Lees het is lekker door :list: en misschien zijn jullie ons voor en horen we graag hoe het was denk dat zij je ook aardig op weg kunnen helpen.
Heel veel succes en plezier alvast. :wave: