Kortom, deel je ervaringen, wat was leuk, wat minder, aanraders? Ik ben benieuwd!

Btw: gaan er nog meer bokkers dit jaar?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is in Midsland. Hopen op mooi weer, en ZEKER fietsen huren! Overdag is er niet zoveel te doen dus dan ben je blij dat je fietsen hebt. Op loopafstand van de camping te huur
Ook erg veel leuke eettentjes
Terpstra is wel erg streng, daar kom je zonder bandje niet in.
)
Komende zomer voor de 8e keer Terschelling. Staan dan wel met n grote groep op t groepenterrein van sbb op west. Al jarenlang gaan we met n hele groep daar fietsen, bruin bakken op het strand, terrasjes pakken en de kroeg in 

En ik kan niets anders zeggen dat het echt super was
Helaas was ik beetje grieperig die avond dus ben maar kort geweest. Wij waren veel in de Wyb, ook erg leuk. En de Schotse 4 was ook super gezellig. Maar wij hebben ook vaak lekker buiten op een bankje gezeten. Genoeg mensen die langskwamen voor een praatje, echt top
Veerle_88 schreef:Woehoeee net geboekt! Van 10 tot 17 juli, allerlaatste 5 pers tent!
Had op de site van terpstra nog wat gelezen over uitgaansmogelijkheden en
'de stoep' sprak mij aan qua muziek enzo, iemand ervaring met deze kroeg?
En hoelaat moet je terug van stappen zijn? En wat als je dat niet bent?
Ik heb me doodgelachen. Die kwam gewoon je tent binnen als je je kop niet hield.
Stond ik bijna elke avond. Waren ook de leukste mensen vond ik 
Je kan heen en weer de hele avond en gezellig met anderen lopen.
Daar kon je leuk mee praten haha
Bij ons moest het overigens wel wat sneller stil zijn. Ik vond het wel fijn dat er een bewaker was, want wij hadden op een gegeven moment ook jongens die langsliepen... En die vervolgens even in onze tent kwamen liggen. Op het begin super grappig, maar op een gegeven moment super irritant