Wie gaat er mee???? Stedentrips EUROPA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

stephanie404

Wie gaat er mee???? Stedentrips EUROPA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 22:17

Hallo,
Ik wil al heel lang iets van de wereld zien en wil dichtbij beginnen in europa.
Ik ben stephanie 25 jaar nog niet veel van de wereld gezien, gek op dieren, woon op texel, rustig type(maar kan af en toe ook wel gek doen hoor _O- . Nu ben ik op zoek naar een reismaatje(tjes). De steden die ik heel graag wil zien in iedergeval Londen, Parijs, Berlijn en Rome. Ik wil het wel per trein,boot,auto,bus enzo doen NIET MET HET VLIEGTUIG. Ik werk wel in fulltime in de horeca dus zomer word hem niet. Het zijn dus geen lange vakanties maar bijvoorbeeld een weekend of midweek.

Ik ben op zoek naar:
-Man/vrouw (maakt niet uit)
-Leeftijd liefst tussen 20/30 jaar
-Gezelligheid staat voorop.

Het gaat dus echt om dingen te bezoeken en te bekijken(veel foto's maken ondertussen) en het belangrijkste veel lol te hebben. En die ook zeker 1a2 x per jaar een reisje wil maken. Wie heeft er interesse??

Astaloca

Re: Wie gaat er mee???? Stedentrips EUROPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 22:19

Als het budget in mijn budgetplaatje past wil ik het ook wel doen, alleen dan geen Londen.. daar ben ik dan al 2 keer geweest :+ Berlijn lijkt mij persoonlijk niks aan. Rome en Parijs wil ik wel meepakken! :j Barcelona ook wel ookal staat die er niet tussen.

stephanie404

Re: Wie gaat er mee???? Stedentrips EUROPA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 22:25

Ja barcelona lijkt me ook wel wat :D

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:10

Lijkt me opzich wel leuk! Alleen ben ik al meerdere keren in Parijs en Londen geweest. Berlijn en Rome ben ik ook al geweest :P Barcelona nog nooit geweest. Maar wat wil je dan in een stad doen? :)