Vakantiehuisjes jongeren omgeving Renesse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPaardje

Vakantiehuisjes jongeren omgeving Renesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 00:18

Hallo Bokkers,

Ik wil graag samen met een aantal vrienden volgend jaar op vakantie.
We dachten aan Renesse, als er nog andere leuke plaatsen zijn waar je goed uit kunt gaan etc. mag je die ook aanbevelen :)
Maar we willen dus graag in een huisje, we zijn waarschijnlijk met een groep van rond de 9 of 10 personen.
Leeftijd is rond de 16/17

Ik kan helaas maar weinig vinden waar ze ook huisjes aanbieden en niet alleen campings waar je alleen met tent op kunt.

Hopelijk weten jullie iets? Of ervaringen?
Ergens anders dan Renesse mag dus ook

Groetjes Femke

Caiitliin

Re: Vakantiehuisjes jongeren omgeving Renesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:44

Ik ben twee jaar geleden met vriendinnen naar Roompot Vakantiepark geweest!
Beviel erg goed maar je moet wel gewoon rekening houden met buren enz. anders wordt je eruit gezet!
Ook moet je een goed verhaal hebben over waar je ouders zijn en het is handig als die boeken en erbij zijn met inchecken! Als je dit allemaal niet voor elkaar kan krijgen moet je waarschijnlijk wel op een camping!
Wij hebben toen trouwens ook fietsen gehuurd, dit beviel erg goed!!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:45

Huisjes zijn denk ik vrij lastig te regelen, ook omdat jullie ouders en waarschijnlijk niet bij zullen zijn.. In Renesse kan je bij meerdere campings een tent huren, dit heb ik toen ook gedaan en dat is ons erg goed bevallen! :j

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 09:26

Caiitliin schreef:
Ik ben twee jaar geleden met vriendinnen naar Roompot Vakantiepark geweest!
Beviel erg goed maar je moet wel gewoon rekening houden met buren enz. anders wordt je eruit gezet!
Ook moet je een goed verhaal hebben over waar je ouders zijn en het is handig als die boeken en erbij zijn met inchecken! Als je dit allemaal niet voor elkaar kan krijgen moet je waarschijnlijk wel op een camping!
Wij hebben toen trouwens ook fietsen gehuurd, dit beviel erg goed!!

Waar was dit vakantiepark? In Renesse? Fietsen huren is wel een goed idee inderdaad :)
We kunnen met onze ouders wel wat regelen, controleren ze daar erg streng op? Want ze zullen niet blijven.

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:48

ja ze gaan wel een beetje zeuren!
het is gewoon in renesse ja, ik zou even googlen!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 09:53

Bij roompot mag je niet boeken als je onder de 21 bent, ik weet niet hoe oud jullie zijn?
Natuurlijk gaan ze er moeilijk over doen als je ouders het boeken, en er dan de hele week niet zijn.
Dit staat er namelijk in de voorwaarden:
'Alleen reizende jongeren: personen die de leeftijd van 21 jaar nog niet bereikt hebben en reizen zonder hun ouders en/of verzorgers dan wel andere begeleiders die ouder zijn dan 21 jaar.'

Ze hebben zelfs het recht om je dan van het park af te zetten, omdat er geen begeleiding boven de 21 aanwezig is.

Voor de rest heb je niet veel in de vorm van huisjes in de buurt van Renesse, hier heb je heel veel jongeren campings zitten.
Je zou kunnen zoeken op huisjes van particulieren? Maar ook die doen vaak wel moeilijk met groepen jongeren.