Mijn plannen zijn alleen... een beetje wazig. Ondanks dat het idee voor deze reis al langere tijd in mijn achterhoofd rondwaart, is er nog niet iets concreets uitgekomen. Brazilië ligt sowieso in de planning, waarschijnlijk als eerste stop in São Paulo (waar ik word ontvangen door een super leuke bokker!). Maar. Dan. Alles ligt eigenlijk nog open!
Peru trekt me wel heel erg en zal naar alle waarschijnlijkheid ook mijn komst even moeten accepteren.

Als ik het goed begrijp is er geen visum-stress nodig, dat is alvast fijn. Maar verder? Wat zijn de kosten voor het levensonderhoud (goedkope hostels? simpele maaltijd?)? Reis je het best per bus (en voor hoeveel geld waarheen?), of zijn vluchten beter te doen? Welke steden, kustplaatsjes en natuurgebieden zijn een must? Waar kan ik het beste leren snorkelen, is de inca-trail te doen, hoe vind ik een aantrekkelijke danspartner? Welke veiligheidsmaatregelen moet ik in acht nemen, welke valkuilen zijn gemakkelijk om in te trappen? Welke landen moet ik aandoen, wat kan ik beter laten?
Alle informatie is welkom, ik ben heel benieuwd!