Een leuke vakantie voor beiden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Een leuke vakantie voor beiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 00:10

Beste bokkers,

Iedereen is natuurlijk hard bezig zijn of haar vakantie van dit jaar te plannen (zomervakantie voor de vroegboekers onder ons), maar ik vroeg mij af of jullie nog fijne vakanties hebben voor de totaal-niet-van-paarden-houdende-man en ik die juist in prachtige buitenrijgebieden wil rijden? (liefst urenlang). Het is belangrijk dat ze Engels spreken als het in het buitenland is omdat we de taal wel moeten spreken. Hebben jullie dit 'probleem' ook wel eens gehad of is er een toverdrankje dat hem gek van paarden maakt? :Y)

Nordsvensk

Re: Een leuke vakantie voor beiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 17:19

Nooit problemen mee gehad. Heb weliswaar geen man. Maar ik ging altijd in mijn eentje lange ritten maken in het buitenland, De rest van de Familie ging gewoon lekker het bos in om te lopen of moutenbiken.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:02

Ja hoor... kijk maar eens in m'n onderschrift. SonhoCabana is aan de Zuid/westkust van Portugal. Zo'n 100 km. onder Lissabon. Hij kan zich hier amuseren of op ontdekking gaan met de auto... en jij kunt met mij 'n buitenrit maken, of bij 'n vriendin Lusitano rijden. Is dat wat?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 21:08

Ik zou ook niet willen dat hij mee ging als hij er maar matige interesse in had.
Dan gewoon goede afspraken maken dat jullie af en toe allebei iets aparts doen.
In Portugal kun je zeker prachtig rijden! :j