Beetje genante vraag en ik zit er echt wel mee. Na de zwangerschap van mijn 2e ben ik vrij veel aangekomen.
Nu willen we heel graag een weekend naar Disney in februari en hebben ook al geboekt.
Ik ben echt z'on achtbanen freak en het kan me niet gek genoeg. Ik heb alleen niet zoveel zin om voor paal te staan dat ik ergens niet in pas..
Ik paste bijvoorbeeld met mijn maat 52 niet in Goliath in Walibi en Superman The Ride ging maar net! Ik moest toen de Goliath weer uit, hoe genant is dat!!
Ook in Toverland op die groene motoren paste ik nét in.. Had geen kilo zwaarder moeten zijn volgens mij....
Heeft iemand ervaring met een grote maat. Ik heb zelf nu maat 52. Wie kan me vertellen welke attracties ik moet mijden?
Of valt het mee en zijn die attracties gebouwd op dikkere amerikaanse billen? Hihi.. HELP!!
Ik lach er nu wel om, maar zie er wel tegen op.
Ik zit niet te wachten op reacties van, dan moet je maar afvallen, want het is medisch geworden door mijn 2e zwangerschap.
Ik wil heel graag weten van mensen die in Disney zijn geweest met een maatje meer ( paar maatjes meer

Via PB reageren mag ook hoor.
Bedankt.
Groetjes van Kathleen