Canada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nynke1

Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 12:26

Ik ben benieuwd of er ook mensen op bokt zitten die naar Canada zijn geëmigreerd. Ik studeer op dit moment Marketing, ben over 1,5 jaar klaar en wil dan nog Makelaardij erachter aan doen. Als ik daar mee klaar ben wil ik heel graag verhuizen naar Canada.

Nu weet ik er natuurlijk al een beetje van en heb ik de nodige informatie al opgezocht, maar ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen.

Het duurt nog wel even voordat het zo ver is, maar een goede voorbereiding is het halve werk ;).

Brand maar los :) !

Nadia
Oppermuts

Re: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:50

LZP --> BEU

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:54

Hoi!

Geëmigreerd (nog) niet, maar ik ben wel net van 6 maanden Canada terug en ben eraan het werken om over een paar maanden weer voor een jaar te gaan. Of dat uiteindelijk permanent wordt is nu nog onduidelijk, maar een mogelijkheid. In ieder geval heb ik er wel al informatie over bekeken, want ik zal daar nu toch al naar toe moeten werken. Het niet doen, kan altijd nog, maar als ik er wel voor kies, moet ik me nu al voorbereiden op bepaalde dingen.

Ik zoek ook ervaringsdeskundigen en tips. Waar wil jij graag heen?

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:57

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 16:00

Gaaf! In welke branche heb je daar gewerkt? En welke regio? Ik wil graag ergens aan de West Coast, British Columbia.. Ik vind Lake Louise en Whistler erg mooie natuur hebben dus mijn droom is wel om die kant op te gaan.. Wil dit jaar eigenlijk ook heen, om een beetje rond te kijken en de mooie plekken op te zoeken.

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:20

Ik heb 6 maanden in Victoria gezeten. Heb daar een bedrijfskundige stage gedaan in de IT sector. Whistler uiteraard ook bezocht... BC is inderdaad schitterend... ben echt verliefd geworden (letterlijk en figuurlijk hahah)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 07:32

Ik zat tot vorige week voor 5 maanden in Vancouver aan de University of British Columbia, regio waar jij heen wilt dus. Ik kan het je alleen maar aanraden, maar als je naar Vancouver wilt, moet je er wel rekening mee houden dat het leven daar erg duur is. Hoge huur, dure boodschappen etc etc.