Ik vroeg me af of hier een aantal van jullie ook in Australië wonen. Ik ben namelijk op zoek naar een of meerdere gezinnen of personen die mij voor een paar daagjes een plekje kunnen aanbieden aan de east-coast. Het lijkt me leuk als jullie me ook de leukste plekjes kunnen laten zien maar dit is zeker geen must. Als ik het over kort verblijf heb heb ik het over 3 dagen tot een week Ik ga ws. van Melbourne naar Cairns of van Sydney naar Cairns. Natuurlijk betaal ik een vergoeding per nacht maar dat is natuurlijk vanzelfsprekend.
Verder zoek ik nog leuke plekjes om te werken voor kost en inwoning (farms of ranches) Dus mocht je iemand kennen die nog wat enthousiaste werkers zoekt stuur dan gerust een berichtje
Groetjes Lieke
lieke123
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-12 20:51
Ik zie dat ik een letter ben vergeten in de titel. Excuses daarvoor
bollebeer
Geplaatst: 02-01-12 16:07
Als je hier niemand kan vinden kan je misschien kijken naar couchsurfing? Dat is een website waar je mensen kan vinden om gratis bij te slapen. En vaak zijn die mensen ook bereid om je de leuke plekken te laten zien. http://www.couchsurfing.org
Couchsurfing is voor zover ik weet hartstikke betrouwbaar. Een meisje dat ik ken uit Australië heeft hiermee door Europa (en meer) gereisd (waardoor ik haar ken haha). Van haar hoor ik alleen maar goede verhalen