Be-More is een organisatie die ontwikkelingshulp biedt in verschillende landen in Afrika: Uganda, Zuid-Afrika, Malawi en Ethiopië.
Je maakt dan een reis van 2 of 3 weken en gaat daarbij bij verschillende projecten aan de slag, verder heb ik me er niet zo veel in verdiept want ik ben nog geen 18

http://www.worldmapping.nl/
En dan heb je Worldmapping, dat is een sub-organisatie van Be More, om het zo maar even te noemen. Deze organiseert ook reizen naar Afrika maar dan voor jongeren van 14-18 jaar. Je kan naar Uganda, zuid Afrika of Malawi. Je gaat dan 17 dagen op reis en je bedenkt samen met de groep van tevoren het programma. Je gaat naar een paar projecten toe, bijvoorbeeld een school of een weeshuis, om daar mee te helpen maar daarnaast is er ook tijd voor ontspanning en ga je op safari, kanoën of de stad verkennen.
Ik ben zelf naar de informatiedag geweest in Utrecht en dit lijkt me zo gaaf om te doen! Het is ook bijna zeker dat ik ga, naar Uganda. als ik de helft zelf betaal

dusss ik vroeg me eigenlijk af of bokkers dit jaar ook gaan of in de vorige jaren zijn geweest?
Misschien is het leuk om ervaringen uit te wisselen