Leuk dat je naar Sri Lanka gaat, ik ben er zelf 3 keer geweest. (geadopteerd toen ik een baby'tje was en toch erg nieuwsgierig naar mn roots)
De plaatsen die altijd leuk en mooi zijn om te bezoeken is Kandy, daar heb je de Tempel van de Tand en het olifantenweeshuis (dacht ik)
De turtlefarm is ook erg leuk. Volgens mij heb je daar ook boottochten met een glasplaat en als je de kans hebt is snorkelen en/of duiken ook geweldig. Toen ik daar was hebben we dat helemaal in het zuiden gedaan, daar is de zee het rustigst geloof ik.
Even denken waar ik nog meer ben geweest, Er zijn natuurlijk veel tempels en de meeste steden..
In sigaria heb je een hele grote rots die je kunt beklimmen. Je hebt eigenlijk vanalles in Sri Lanka, theeplantages en fabrieken, rijstvelden, safaries kun je er maken.
Als je meer wilt weten kun je me ook PBen!
Trouwens in augustus is geloof ik ook de Perahera (als je dat zo schrijft?) dat is een hele mooie optocht in het donker met olifanten die dan helemaal versiert zijn en licht geven enzo..)
Edit, sorry ik las net pas je laatste post... Het ziet er naar uit dat je dingetjes die ik zei ook gaat doen, mooie tocht hoor! Alvast veel plezier!