groepsvakantie met hond in Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xjosee

groepsvakantie met hond in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 19:44

Hallo Bokkers!
Aankomende zomer wil ik graag samen met onze hond aan een actieve vakantie deelnemen. Aangezien ik niemand
heb om mee te gaan, lijkt het mij leuk om samen met een groep hondenliefhebbers op vakantie te gaan. Ik zou
graag 1 of 2 weken weg zijn en ik vind eigenlijk veel leuk. Het mag wandelen zijn, maar ook de hondensport (hier
hebben wij geen ervaring mee). Het is een gezellige sociale hond, die het erg leuk vind om met andere honde te zijn.
Overigens ben ikzelf 17 jaar, mocht dat van belang zijn. Heeft iemand suggesties? Via google wordt ik niet veel wijzer
dan weekenden weg of campings waar je met je hond welkom bent.

Alvast bedankt!

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 18:43

Evt kunnen plekken die dicht bij de grens met Nederland zitten ook, als het maar wel Nederlandssprekend is.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 17:14

Niemand die ooit zoiets gedaan heeft? Ik zoek dus een hondenvakantie in welke vorm dan ook waarin ik bezig ben met mijn hond, maar dat ik niet 24 uur alleen maar in een huisje zit te zitten.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:29

je hebt wel kijkduinpark vlakbij scheveningen, daar zit je dan wel alleen in een huisje maar je loopt zo het strand op en er zijn bijna altijd meer mensen met honden.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 20:36

moonsparkle schreef:
je hebt wel kijkduinpark vlakbij scheveningen, daar zit je dan wel alleen in een huisje maar je loopt zo het strand op en er zijn bijna altijd meer mensen met honden.

Bedankt voor je reactie, helaas is dat niet helemaal wat ik zoek. Omdat ik het niet echt leuk vind om alleen in een huisje te zitten en verder niet echt veel te doen. Maar toch bedankt voor het meedenken! :)

Noppert

Re: groepsvakantie met hond in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:19

Mijn zus heeft een hondenschool waar ze regelmatig weekendcursussen organiseert in behendigheid, clickertraining etc. etc. Je zou dat kunnen combineren met een verblijf in ons vakantiehuis, dus zou je in het weekend een cursus kunnen doen en door de week lekker kunnen paardrijden.
Voor meer informatie over de hondentrainingen www.dogaction.eu
Voor het vakantiehuis www.peelhoven.nl