Centerparcs inchecken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Centerparcs inchecken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 14:48

Hoihoi,

ik weet niet zeker of het hier goed staat maar ik had een vraagje over het inchecken bij Centerparcs (de Eemhof)
Mijn opa en oma zijn in januari 50 jaar getrouwd dus nu gaan we met de hele familie een lang weekend naar Centerparcs. Omdat dit weekend midden in mijn toetsweek zit vroeg ik me af of er iemand was die mij kon vertellen vanaf hoe laat je in kan checken op vrijdag, zodat ik weet of ik evt nog wat met school of mn ouders moet regelen.
Ik weet dat je dit ook onder je account van Centerparcs zelf kan vinden, maar omdat het dus door mijn opa en oma geregeld is kan ik dat dus niet inzien. Dus als er iemand is die mij hierbij kan helpen.. :)

WowAmigo

Re: Centerparcs inchecken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:50

Volgens mij is Center Parcs standaard 15.00 inchecken. In het huisje dan, je kan wel eerder aankomen, maar dan kan je niet je huisje in. Verder mag je zo laat als je wil aankomen volgens mij?

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:52

Jup, op de 1e dag van je reservering mag je er zo laat zijn als je zelf wilt. Je kunt dan al gebruik maken van alle voorzieningen op het park. maar je mag pas vanaf 15u je huisje in.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 16:57

Okee, tnx :)
Het ging mij er meer om dat als t al vanaf 1u zou zijn ofzo en ik rond die tijd een toets heb dat ik dan even kan regelen dat ik bijv later opgehaald zou worden oid :) maar voor 3u zal wrs wel uitkomen met de toets ;)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:57

Als je opa en oma gewoon inchecken, hoef jij dat later niet meer te doen. Dus lijkt mij geen probleem om eventueel later te komen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:00

Als je friends bent, mag je al om 13.00 inchecken! Maar anders is het inderdaad vanaf 15.00 uur.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 18:06

Nee dat weet ik, maar ik moet met mn ouders mee ;) maar tis beetje vervelend als iedereen daar om 1u al wil zijn en ik dan nog een toets heb en iedereen op mij zou moeten wachten ;) dus dan had ik evt wat met school of mn ouders moeten regelen, maar dat hoeft nu wrs niet ;)

okee tnx :) ik wist dus idd niet of t 13 of 15u was, maar volgens mij zijn we geen friends dus dan zal t wrs gewoon 15u zijn :)