Polen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wienn

Polen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 14:29

Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die verstand heeft van (culturele dingen in) Polen :brr: .
Jaarlijks vertrekken wij met een groep vrijwilligers om er te klussen in een kinderhuis, maar we zijn opzoek naar 'moet je doen' dingen in Polen. Of 'Moet je gezien hebben'. Ook de plaatselijke cultuur mag.
We zitten in Neder-Silesië, dus bijvoorbeeld Krakow en Auschwitz is helaas te ver weg.
Wie o wie kan mij helpen?

Dziekuje bardzo! :j

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 14:35

Wienn

Re: Polen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 14:51

Het ligt inderdaad in de buurt en het is heel indrukwekkend, we zijn daar al geweest..
Ook is het misschien wel handig om te vermelden. We zijn ook bij iets met grotten geweest (ik kan dat heel slecht onthouden hoe dat plaatsje heet.. Ook in het kasteel bij Walbrich en het ronde schilderij in Wroclaw. Dus als iemand nog iets anders weet?

Dankje wel Lizz voor je idee, en het idee dat ik moet vertellen waar we geweest waren ;)

_AB_

Re: Polen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 03:24

Misschien naar de laatste oerbossen van Europa, in Bialowieza? Dat is in het oosten van Polen. Of is dat te ver weg? :)

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 03:37

Wienn schreef:
Het ligt inderdaad in de buurt en het is heel indrukwekkend, we zijn daar al geweest..
Ook is het misschien wel handig om te vermelden. We zijn ook bij iets met grotten geweest (ik kan dat heel slecht onthouden hoe dat plaatsje heet.. Ook in het kasteel bij Walbrich en het ronde schilderij in Wroclaw. Dus als iemand nog iets anders weet?

Dankje wel Lizz voor je idee, en het idee dat ik moet vertellen waar we geweest waren ;)

je hebt pb :)