Gratis uitje morgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Gratis uitje morgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 14:48

Ik vroeg mij af of jullie misschien tips hebben? :D

Het zit namelijk zo; Momenteel loop ik stage. Dit is erg vermoeiend voor mij omdat ik nogal wat probleempjes heb. Nu heeft mijn moeder afgelopen week in het ziekenhuis gelegen (ze is er inmiddels wel weer uit en het gaat gelukkig weer goed met haar! :) ) maar dit heeft net voor het beetje extra stress gezorgd dat ik niet kon hebben op dit moment. Nou heb ik gelukkig een geweldige stagebegeleider die het mij gunt dat ik nu lekker even een paar daagjes thuis kan bijkomen. Vandaag ben ik lekker gewoon thuis gebleven, uitgeslapen rustig aan. Lekker broodje in de oven :)
Maar morgen lijkt het me leuk om iets te gaan doen! Ik heb een ov kaart dus ik kan gewoon heel Nederland door crossen. Ik heb geen geld, de maandelijkse lasten en eten nemen heel mijn budget in beslag. Geld om iets leuks te doen of om te shoppen is er dus helaas niet. Vriendinnen en vrienden moeten allemaal naar stage en school dus het word een dagje zelfvermaak. En nu dacht ik, er zijn vast bokkers die leuke gratis ondernemingen weten :D Of het nou in Limburg, Zeeland of Groningen is kan me niet schelen :) Ik heb al op deze site gekeken, maar meer tips zijn welkom!

Ps. Ik ben overigens echt gek op musea en exposities! :D

Nadia
Oppermuts

Re: Gratis uitje morgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 14:52

LZP --> BEU

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 00:24

Utrecht, domkerk enzo, hoef je volgens mij niet voor te betalen en is wel heel leuk om een keer te zien :)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 02:17

Strand!

Als je daar van houd, tenminste.
Ik vind het de ideale plek om uit te waaien.

Leukste is als je ook nog ergens een vlieger kunt regelen. :)