Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verder ben ik nog al snel 'zat' van iemand, dus met z'n tweeën op vakantie is vragen om irritaties....
aanspraak van de locals, lekker doen waar je zelf zin in hebt en 's avonds op stap met de meiden van de hostel. 4 dagen rome incl vlucht, accommodatie en eten voor 300 euro!
maar durf niet alleen , ben dan ook pas 19 , en heb een gruwel hekel aan vliegtuigen
.

Mootje schreef:Je hebt ook hostels in verweggistan aan zee hoor![]()
Alleen zal het een iets minder standaard vakantie zijn als het gemiddelde all inclusive gebeuren waar bijna iedereen naar toe gaat. Wat je zelf al zegt, je moet het willen en er voor open staan!

) en ga dus niet duur op vakantie. Ik maak veel stedentrips van een paar dagen, die ik dan alleen doe of ik bezoek een vriendin die daar toevallig tijdelijk woont. Ik ben op ruitervakantie geweest, alleen. Als je daar bent ontmoet je nieuwe mensen en heb je toch aanspraak en je kunt je altijd terugtrekken voor even alone-time.

). Maar ze is een arme student die nog krom moet liggen om 3 dagen naar Londen te kunnen..

) uitgeven en ik totaal het tegenovergestelde ben, heb ik toch altijd mensen die heerlijk met me meegaan.
.
. Bezig met het kopen van een huis en dat vind ik iets belangrijker dan 2 leuke weken hebben
.
. Uiteindelijk met hem naar Egypte geweest en Amerika en sindsdien heeft hij het reizen echt te pakken. Beetje jammer dat dat niet meer met mij is, want hoor zo af en toe van zijn zusje waar hij heen is geweest en dat maakt me behoorlijk jaloers
. Nieuw vriendje is nog nooit verder dan Spanje geweest, zegt wel dat-ie dolgraag mee wil naar Zuid Afrika als ik weer terug ga, maar dan wil hij maximaal 2 weken, omdat hij ook niet langer vrij krijgt. Vind ik prima, zolang hij mij gewoon in mijn waarde laat en niet moeilijk gaat doen dat ik weer 6 weken wil.
.