Met busje ingezamelde spullen richting Spanje eraring wie??!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoyceLa

Met busje ingezamelde spullen richting Spanje eraring wie??!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 10:22

Hallo medebokkers,

Mijn vriend en ik zijn van plan om over 2 weken richting Ayamonte in Spanje te gaan. Ik ben bezig met een inzameling voor de spullen voor de honden in het asiel daar. Ik heb contact met de vrouw die onze vorige hond ook naar nederland heeft gehaald.

Onder de ingezamelde spullen zitten ook een aantal reisbenches die terug moeten naar Spanje. Omdat we de stichting willen helpen en het hen dus geen geld moet kosten vraag ik me af hoe ik het rond kan krijgen zonder dat het ons te veel geld kost?

Het is een aardige reis natuurlijk en dan de tolwegen erbij kost het al met al een groot bedrag.. Ik wil dus kijken of ik het gedeeltelijk gesponsord kan krijgen.

Ik heb contact opgenomen met Dutch Puppys 1 van de organisties waar mijn contact mee samenwerkt. Zij bieden spullen en financiele hulp aan verschillende stichtingen in verschillende landen. Dus misschien kunnen zij iets voor ons betekenen. Ik wacht nog op antwoord.

En ik wil proberen of we een busje mee kunnen krijgen bij een autoverhuur bedrijf waarbij alleen de brandstof betaald hoeft te worden. Maar krijg een bedrijf maar is zover!

Wie heeft hier ervaring mee? En hoe doen julie dat? Met of zonder sponsers?

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:29

Alleerst helemaal top dat jullie dit zo willen doen.
Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee, maar misschien kun je verschillende bedrijven bellen en een voorstel maken.
Denk aan : Publiciteit ect. Soms kunnen bedrijven een extra stuk publiciteit wel gebruiken.

Succes in iedergeval!

trustHim

Re: Met busje ingezamelde spullen richting Spanje eraring wie??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:32

voor publiciteit zou ik hart van nederland van sbs6 contacten die doen dat soort items meestal wel

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 14:48

Bedankt voor julie reacties!

Ik heb verschillende verhuur bedrijven gecontacteerd, en er is maar 1 die me wil helpen. Hij kan me niet helemaal matsen maar is een prijsje voor me aan het bedenken voor het huren van een dubbele personen busje voor een week. Hij vroeg er in eerste instantie 545 voor. Voor het huren, en komt je brandstof erbij maar km vrij. Dat scheelt natuurlijk al! Maar dan zou ik toch aan mijn contact persoon in Spanje moeten vragen of zij dat geld van de huur van het busje bij de stichtingen vandaan kan krijgen omdat het voor ons niet te betalen is. Ik wil de brandstof best betalen heen en terug. En we nemen reiskennels mee terug naar Spanje dus dat scheelt hun alweer €60,- per reiskennel in het vliegtuig zeg maar.

Ik heb gedacht aan de publiciteit, maar mijn contactpersoon zet zich op dit moment in voor verschillende stichtingen en is druk bezig met het opzetten van een eigen stichtin. Maar dit moet nog echt van de grond komen zeg maar, tot die tijd gaan de honden die ze opvangt naar verchillende asiels van verschillende stichtingen.. Wat het lastig maakt denk ik om de publiciteit op te zoeken. Mijn vriend en ik hoeven ook niet zo nodig met onze mik op tv, maar ik ga eens kijken wat ik regelen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 16:14

Dit staat niet helemaal goed :P
Ik tem even!

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 18:58

Sorry, weet niet waar ik het moet zetten..

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:10

BB-ITP >> BEU

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:13

Wat een super initiatief zeg. Het is dat wij niks extra's in huis hebben..

Van sponsoren heb ik niet zo heel veel verstand. Ik denk inderdaad dat het handiger is om via het asiel in spanje de stichtingen te benaderen. Dat is denk ik wat vertrouwder voor de stichtingen waardoor zij eerder zullen toezeggen.

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 12:17

Bedankt voor je reactie Inney!

Ik heb hart van nederland gebeld, maar ze sponsoren niet. Maken alleen nieuws..

En ik had een autoverhuurbedrijf wat wel een leuk prijsje kon maken, maar omdat ik niet bij mijn contactpersoon wil aankloppen voor financiele steun gaan we toch met eigen bedrijfsbusje en caravan. Een vriendelijke man van dierenhulp zonder grenzen die ik heb gebeld heeft me aardig wat tips gegeven toen hij hoorde voor wie ik nu die kant op ging. Hij kent haar ook, en weet hoe hard zij zich inzet voor de dieren daar, en dat ze nu druk bezig is met het opzetten van een eigen stichting daar. Hij helpt ook mee met spullen inzamelen. De man adviseerde me om de tolwegenvrije route te nemen (wat we ook van plan waren) en had nog wat tips om toch 3 tolwegen routes erbij te nemen. Die zijn niet zo duur, en zo rijdt hij ook wanneer hij richting Ayamonte rijdt..