De westkust heb ik al een keer gezien, dus dan doe ik nu liever de oostkust of Texas oid aan.
Hebben jullie nog goede sites voor vliegtickets ed? 5 december gaan de vriendin waarmee ik ga en ik om de tafel om een beetje een plan te maken. Ik wilde de ticketprijzen een beetje bepalen, maar de tickets zijn maar de zien tot oktober 2012. Zijn die prijzen dan ook een beetje representatief voor eind november/begin december? We willen dan vliegen op een stad in het oosten (waarschijnlijk) en dan een binnenlandse vlucht naar Las Vegas en vanaf daar terug naar Nederland (evt nog even langs LA).
We hebben twee tot drie weken om rond te reizen denk ik. We zijn beiden in het bezit van een rijbewijs en ouder dan 23. Wat is wijsheid en wat is leuk?
Graag hoor ik hotspots die we echt moeten zien, en wat de beste optie is qua vervoer. We willen allebei wel naar New York, maar ook daar hoef ik niet langer dan een paar dagen of een week maximaal te zijn. Miami wil ik ook heel graag zien, maar die afstand zullen we dan weer met een vlucht moeten overdbruggen denk ik.
Ik neem aan dat het wel verstandig is om dat vantevoren te boeken. Of kan je met twee man (plus hutkoffers) de gok wel wagen?
Ik heb wel een beetje ervaring met de VS, maar nog niet eerder zelf alles geregeld. Vorige keer hebben we alleen een ticket geboekt (twee weken voor vertrek, was een impuls reis), en was het hotel voor de eerste nacht in LA geregeld. Verder zijn we gewoon met een auto rond gaan rijden tot we een leuke plek tegenkwamen en daar zijn we gestopt. Dat is op zich wel goed bevallen.
Dus, spui hier je ervaringen en tips en help mij om een top vakantie te hebben