De dag na mijn aankomst zat ik al vroeg in de auto richting Orlando voor een bezoek aan Discovery Cove. Dit was een geweldige ervaring en ook een mooie kans om de onderwaterhoes van mijn camera uit te testen.
Zwemmen tussen de roggen

Vissen in prachtige kleuren

Ook prachtig boven water

Sardines hielden zich niet aan personal space

De volgende dag was er ook weer meer dan genoeg te zien met water want er stond een bezoekje aan Seaworld op de planning.
Een super gave dag waarbij het voeren van de dolfijnen, zeeleeuwen en de roggen voor mij de hoogtepunten waren.
Spelende dolfijnen

Het eerste "echte" water langs de kust kregen we te zien toen het helaas al donker was.
Geen gave zonsondergang deze keer maar wel een prachtige baai verlicht door de maan

De tweede kans om met mijn onderwaterhoes te spelen kwam bij het zwemmen met de zeekoeien. Helaas was het lastig om foto's te maken met de lage zon en het iets troebele water. De ervaring om daar te snorkelen was weer geweldig.
Reusachtige schim

Er waren ook heldere stukken

Het water komt omhoog uit de diverse bronnen en dat zorgt voor prachtige luchtbellen om je heen

Hele grote baby

Na veel shoppen en lekker wilde ik de laatste dag nog wat actiefs doen. We hebben toen een bootje gehuurd en zijn gaan varen op de Rainbow River.
De combinatie van herfstkleuren en het water was prachtig

Spookachtige boom vol met vogels

Prachtige reflectie

Voor de verhalen achter de foto's kun je kijken op mijn blog voor meer foto's of deze foto's op groter formaat kun je kijken op mijn Flickr pagina van deze vakantie.