Florida water in 15 foto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Florida water in 15 foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 16:19

Eerder deze maand ging ik een weekje naar Florida en daar heb ik weer super veel dingen gedaan. Toen ik de foto's nog eens doorkeek viel me op dat heel veel met water te maken hadden maar op heel veel verschillende manieren. Daarom vond ik het leuk om ze eens bij elkaar te zetten voor een kleine impressie van mijn week.

De dag na mijn aankomst zat ik al vroeg in de auto richting Orlando voor een bezoek aan Discovery Cove. Dit was een geweldige ervaring en ook een mooie kans om de onderwaterhoes van mijn camera uit te testen.

Zwemmen tussen de roggen
Afbeelding

Afbeelding

Vissen in prachtige kleuren
Afbeelding

Afbeelding

Ook prachtig boven water
Afbeelding

Sardines hielden zich niet aan personal space
Afbeelding

De volgende dag was er ook weer meer dan genoeg te zien met water want er stond een bezoekje aan Seaworld op de planning.
Een super gave dag waarbij het voeren van de dolfijnen, zeeleeuwen en de roggen voor mij de hoogtepunten waren.

Spelende dolfijnen
Afbeelding

Het eerste "echte" water langs de kust kregen we te zien toen het helaas al donker was.

Geen gave zonsondergang deze keer maar wel een prachtige baai verlicht door de maan
Afbeelding

De tweede kans om met mijn onderwaterhoes te spelen kwam bij het zwemmen met de zeekoeien. Helaas was het lastig om foto's te maken met de lage zon en het iets troebele water. De ervaring om daar te snorkelen was weer geweldig.

Reusachtige schim
Afbeelding

Er waren ook heldere stukken
Afbeelding

Het water komt omhoog uit de diverse bronnen en dat zorgt voor prachtige luchtbellen om je heen
Afbeelding

Hele grote baby
Afbeelding

Na veel shoppen en lekker wilde ik de laatste dag nog wat actiefs doen. We hebben toen een bootje gehuurd en zijn gaan varen op de Rainbow River.

De combinatie van herfstkleuren en het water was prachtig
Afbeelding

Spookachtige boom vol met vogels
Afbeelding

Prachtige reflectie
Afbeelding

Voor de verhalen achter de foto's kun je kijken op mijn blog voor meer foto's of deze foto's op groter formaat kun je kijken op mijn Flickr pagina van deze vakantie.

Ploempje

Re: Florida water in 15 foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 16:24

Knappe foto's!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 16:34

Gaaf zeg. Heb zelfs je hele blog doorgelezen. Zo te lezen heb je een geweldige vakantie gehad!

Twaalf

Re: Florida water in 15 foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:26

Hele mooie foto's! Ik ga meteen je blog lezen, ben heel nieuwsgierig :D