Fotoverslag Los Angeles en Las Vegas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Fotoverslag Los Angeles en Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 00:07

Wat een reis! Ongelofelijk! Ik heb zoveel meegemaakt in anderhalve week, dat is niet samen te vatten in een topic maar ik ga het toch proberen :D

Dag 1:
"Seems it never rains in Southern-California" wordt gezongen maar niets is minder waar, ik was geland op LAX en jawel, regen! :Y) Huurauto opgehaald en richting Hollywood gereden waar ons hotel was. Ik heb zo lang uitgekeken naar deze vakantie dat ik het uitschreeuwde toen ik voor het eerst HOLLYWOOD in de verte op de heuvels zag staan :+ Eenmaal aangekomen bij ons hotel (toplocatie achter het Chinese Theatre) zijn we de Boulevard opgegaan en op sterretjesjacht, want ik moest en zou een foto bij de ster van Johnny Depp en dat is gelukt!
Afbeelding

Behalve Johnny Depp zag ik uiteraard nog meer sterren die de moeite waard waren om op de foto te zetten, waaronder Donald Duck, Chuck Lorre (bedenker van Two and a Half Men en The Big Bang Theory) en 1 van mijn favoriete acteurs, Dick van Dyke.

Dag 2:
Deze dag was het tijd om een kennis te ontmoeten uit L.A. hij is onder andere schrijver bij ICarly van Nickelodeon en kent heel Hollywood ongeveer. Hij heeft ons rondgereden door L.A, The Hills, Beverly Hills, Universal City Burbank en volgens mij nog meer maar dat ben ik even vergeten. :D De eerste stop was bij het Hollywood teken.
Afbeelding

Vervolgens reden we door de Hills waar we een paar keer gestopt zijn bij de mooiste plekjes met het beste uitzicht over de stad.
De Warner Bros. Studio's vanuit de Hills gezien waar ik maandag en dinsdag geweest ben (zie later in het verslag :D )
Afbeelding

http://i164.photobucket.com/albums/u23/ ... G_1386.jpg
Downtown L.A.

Na de stops zijn we doorgereden naar Beverly Hills, waar we langs het Beverly Wiltshire Hotel gereden zijn, bekend van Pretty Woman.
Afbeelding

Daarna hebben we pizza gegeten bij de beste pizzatent van L.A. die volgens mijn kennis (een New Yorker) komt dit het dichtste bij de echt pizza uit New York omdat ze water uit NY laten komen om de pizza's te maken (geloof het of niet :D ) 's avonds hebben we met hem en een andere vriendin uit L.A. een hapje gegeten bij de geweldig restaurant op Sunset Boulevard.

Dag 3:
Wederom een dag met wat minder weer maar dat kon de pret niet drukken want wat ga je dan doen? Juist! Shoppen! We zijn naar The Grove gereden, waar we eerst bij de Farmer's Market hebben ontbeten. Echt fántástisch gegeten, echt een aanrader als je nog eens naar L.A. gaat. Na het ontbijt zijn we gaan shoppen en 's avonds hebben we een bezoekje gebracht aan de bioscoop. Op de terugweg naar het hotel stonden we voor een stoplicht stil en zat ik een beetje om me heen te kijken toen ik ineens zag dat de tattooshop van Kat von D (van LA Ink) op onze route zat, was me helemaal nog niet opgevallen :')
http://i164.photobucket.com/albums/u23/ ... G_1838.jpg

Dag 4:
Mijn kennis had geregeld dat we naar opnames van de Ellen Degeneres show konden als V.I.P en wát een ervaring! De opnames waren bij Warner Bros in Burbank. Die hysterische Amerikanen in het publiek waren echt té grappig. Kirsten Dunst was te gast en twee kleine meisjes uit Engeland. Toen we de tribune opliepen werden we begeleid naar twee plekken op de eerste rij midden voor Ellen, dus we hadden perfecte plaatsen.

Dag 5:
De mooiste dag van de vakantie. Opnames van The Big Bang Theory. Lang leve mijn lieve kennis, want ook bij TBBT heeft hij vrienden. Steve, de producer en schrijver is een goede vriend van hem en daardoor mochten we weer als V.I.P naar de Warner Bros. studio's, maar nu dus naar TBBT. Als je wil weten hoe dat soort opnames in zijn werk gaan zal ik het nog uitleggen maar het is een te lang verhaal om nu in het verslag te schrijven :) Wederom op rij 1 mochten we de opnames bekijken en een half uur voor het einde (opnames duren ongeveer 4 tot 6 uur) kregen we van iemand van de productie een backstage polsbandje waardoor we na de opnames de set op mochten. Steve heeft ons alles laten zien en uiteraard kon ik het niet laten om op de plek van Sheldon op de bank te gaan zitten :D
Afbeelding

Nadat we de set hadden bekeken nam Steve ons mee naar achter de sets waar een wrapparty aan de gang was. Hij vroeg nog even hoe hij onze naam correct uitspreekt, want hij ging ons voorstellen aan zijn collega's en de cast :):)

Met Melissa (Bernadette, de vrouw van Wollowitz)
Afbeelding

Met Simon (Wollowitz)
Afbeelding

En met Kunal (Raj ) <3
Afbeelding

Mijn favoriet, Johnny, was helaas al weg dus die heb ik niet ontmoet, maar het hoogtepunt moet nog komen. Toen we stonden te kletsen met Kunal en Steve kwam Simon ons uitnodigen voor een afterparty in een bar in Burbank in de buurt van de studio's en uiteraard hebben we daar geen nee tegen gezegd en zijn we met Steve daarheen gereden :D Ik heb onwijs leuk gekletst met Kunal en Simon, echt super aardige gasten en Simon zei dat hij ooit nog eens naar Amsterdam wil komen dus ik heb netjes aangeboden dat ik hem dan best wil rondleiden :Y) Om 2 uur 's nachts kwam een medewerker van de bar zeggen dat ze gingen sluiten dus toen was deze magische avond voorbij.

Dag 6:
Vroeg op, want het was tijd om naar Las Vegas te gaan! :):) Tegen het einde van de middag kwamen we aan in ons hotel, het Monte Carlo hotel midden op de strip. Toen het donker was zijn we richting de Bellagio gegaan waar de fonteinshow begon. Wát een ervaring. Ik had tijdens die show mijn moment van besef en moest ontzettend huilen. Hier sta ik dan, midden in Las Vegas, in de VS, te kijken naar een prachtige show bij een hotel die ik ken van de films op de vakantie van mijn leven waar ik 10 jaar naar uitgekeken heb en een lange tijd voor gespaard heb. :o
Afbeelding
http://i164.photobucket.com/albums/u23/ ... G_1530.jpg
Afbeelding

Mijn favoriete foto:
Afbeelding

Op de terugweg naar ons hotel passeerden we Mario en Luigi die letterlijk Game Over waren :D
Afbeelding

Dag 7:
Terugreis naar L.A. en een tussenstop bij een enorme outlet waar we lekker geshopt hebben :D

Dag 8:
Roadtrip over Pacific Coast Highway richting Malibu waar ik prachtige foto's heb kunnen maken.
Onderweg:
http://i164.photobucket.com/albums/u23/ ... G_1663.jpg

Prachtige lucht:
http://i164.photobucket.com/albums/u23/ ... G_1719.jpg

Ik op het strand van Paradise Cove:
Afbeelding

Paradise Cove:
http://i164.photobucket.com/albums/u23/ ... G_1732.jpg
Afbeelding

Zonsondergang:
Afbeelding
http://i164.photobucket.com/albums/u23/ ... G_1801.jpg

's Avonds gingen we naar een feestje bij onze nieuwe vrienden in The Hills, op een dakterras met prachtig uitzicht over de stad. banketstaaf he? :7

Dag 9:
Relaxdagje, even lekker doen waar we zin in hadden.

Dag 10:
Terug naar Santa Monica waar we eerder al waren geweest, ditmaal hadden we een fiets gehuurd bij de pier en zijn we tot voorbij Venice Beach langs het strand gefietst en weer terug. 's avonds kwam een vriend van me uit Amsterdam die die dag was aangekomen naar Santa Monica en hebben we met z'n allen lekker gegeten daar.

Dag 11:
Laatste dag en goed besteed, want toen gingen we naar Disney :):) Daar kan ik lang en kort over zijn, maar dat was gewoon een heerlijke dag. Disney was voor het eerst compleet in kerstsfeer dus dat was prachtig om te zien. De volgende dag zouden we terugvliegen maar na 2 uur vertraging werd onze vlucht geannuleerd wegens een technisch mankement. :\ Echt een ellende. Met pijn en moeite een vlucht naar Londen kunnen krijgen en vanaf daar doorgevlogen naar Amsterdam met uiteindelijk ruim 10 uur vertraging. Al met al écht de vakantie van mijn leven, ik heb nieuwe bijzondere vrienden gemaakt en heb dingen meegemaakt die niet iedereen zomaar meemaakt en daar ben ik mijn lieve vrienden erg dankbaar voor.

:wave:

vuurneon

Re: Fotoverslag Los Angeles en Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 00:11

Wow, wow, wow en o ja wow!

Wat een gaaf verslag! Toffe foto's zeg :D

Nog veel plezier met nagenieten :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 00:16

Wauw, wat een droomreis! :wow:
Schitterende foto's, en een leuk verslag.
Ben verder ook helemaal niet jaloers ofzo.. :+ :D

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 00:34

Wauw dat klinkt echt als een droomreis! Jaloerssss <3

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 10:36

Wat een leuk verslag! Krijg er helemaal kriebels van, daar moet ik ook echt heen :+:

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 14:32

Leuk verslag Charles!
Je hebt ontzettend mooie foto's gemaakt! *D

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:09

Wauw wat een super overzicht!! Zie een aantal bekende plekjes, leuk! :D

Ik zag die foto van jou op sheldon's spot (zonder de tekst erboven te hebben gelezen) en ik dacht echt NOOOOO WAY!!! :oo _O- Echt gaaf! Ik ben wel benieuwd naar hoe de opnamens gaan hoor :j

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:10

Wauw wat een prachtige foto's!!!!

karlynnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:12

WAAAUW, super mooie foto's!!!!!!! Wil nog wel even zeggen: Die gele fans zijn echt awesome!

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:17

Wauw ik ben lichtelijk jaloers :oo
En wat een mooie plaatjes heb je geschoten!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:23

wauw wat een gave ervaring zeg! leuke foto's!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:23

Prachtige foto's! En heerlijk de sfeer van LA vastgelegd. Machtige stad he? Ik vond het overweldigend. Het is alweer 10 jaar geleden voor mij, maar ik zal het gevoel echt niet vergeten.

De lucht trilt daar gewoon.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:24

_O- Wauw wat ontzettend gaaf..
Droomreis :+:

Mario en Luigi _O-

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:26

Wauw wat een droomvakantie!! Prachtige foto's zeg!! Deze vakantie doe ik je graag na! :o

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:28

Hele mooie fotos en een super leuk verslag!! Wat een mega ervaring zeg. En jouw moment van besef op de Strip herken ik helemaal, dat had ik ook op verschillende momenten toen ik daar was :j . Het is heel onwerkelijk dat je datgene wat je jaaaaren op tv gezien hebt en waar je zo naar uitgekeken hebt ineens irl ziet!! Wow!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:31

Aaaah die twee meisjes, gingen die Nicky Minaj ofzo zingen? Ik heb dat gezien, zooo cute!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:32

pff jaloezie :+

wat een super ervaring zeg!
als ik van een plaats hou is het wel LA

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:50

Supergave foto's en een leuk verslag!! Volgens mij is dit een omnooittevergetenvakantie geweest :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:53

Woooooooow! <3

ik wil ook!

Volgens mij was het echt een geweldige, onvergetelijke reis!
Wauw!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 15:55

Heel erg gaaf! Leuk verslag heb je getypt en mooie foto's :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 16:03

Bedankt allemaal! :) Leuk om te lezen dat jullie het leuk vinden haha!

@xSiep Opnames duren ongeveer tussen de 4 en 6 uur en je hebt een publiek van 200 man. De verschillende sets zijn naast elkaar gebouwd, de middelste drie staan vast (Penny's kamer, de gang en Leonard en Sheldon's kamer) en daarnaast bouwen ze 'swing sets' en dat zijn sets die iedere afleveringen verschillen zoals de cafetaria, de Cheesecake Factory, de Comic Book store etc. Ze nemen de afleveringen op chronologische volgorde op en als ze merken dat er niet gelachen wordt om een grap oid. herschrijven ze die ter plekke en moeten de acteurs dat dus meteen leren en acteren, super lastig dus. Voor de opnames worden de acteurs voorgesteld en komen ze op en na de opnames is er de 'curtain call' waarbij de acteurs weer terug komen. Sommige acteurs gaan meteen daarna weg, andere blijven bij de tribune staan om handtekeningen uit te delen. Volgens mij is dit in grote lijnen wel wat er gebeurt. Oh ja, er is natuurlijk een entertainer die het publiek opwarmt en tussen de scènes door het publiek vermaakt en een beetje opgepept probeert te houden.

@Lente idd een machtige stad, ik ben er verliefd op geworden. Veel mensen of haten L.A. of houden ervan :D

@Lieveli Klopt dat waren die meisjes! Ze zongen nu Adele - Rolling in the Deep maar in de commercial break gingen ze Super Bass playbacken echt té grappig :') Zie hieronder

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 16:25

Super verslag en prachtige foto's zeg :D Kan me best voorstellen dat je even een traantje moest wegpinken.
Welke camera heb je trouwens gebruikt als ik vragen mag?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 16:40

Eleandra schreef:
Super verslag en prachtige foto's zeg :D Kan me best voorstellen dat je even een traantje moest wegpinken.
Welke camera heb je trouwens gebruikt als ik vragen mag?

Dankjewel! :) Ik heb een Canon 450D met een EF-S 55-250mm lens.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:17

In de aflevering die ik met die meisjes heb gezien komt die Nicky Minaj (die naam ken ik echt niet :') ) ook nog er bij...

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 17:19

MarcoBorsato schreef:
In de aflevering die ik met die meisjes heb gezien komt die Nicky Minaj (die naam ken ik echt niet :') ) ook nog er bij...

Klopt helemaal die heb ik ook al gezien! Ze waren zo populair dat ze de meisjes terug gevraagd hebben en dat was dus toen ik er was, dat is vorige week uitgezonden.