werken in het buitenland..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vroli1

werken in het buitenland..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 15:57

ik zit momenteel werkloos thuis :+ heb overal al zo'n beetje gesollicteerd..
nu zat ik net te kijken om werk in het buitenland en kwam in amerika terecht bij yellowstone (camping, reservaat, natuur) die nog mensen zochten..
nou heb ik niet gesolliciteerd omdat ik nog verder onderzoek wil doen naar andere banen in bijv. australie oid.. :)

ik wil graag weten wie er ervaring heeft in het werken in het buitenland en of je/jullie me iets kunnen aanraden? ik ben totaal geen binnenzitter en wil graag in de buitenlucht met natuur/dieren aan de slag :)

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 21:07

In vergelijking met jou plannen (Amerika/Australië) zit ik nog lekker kortbij :+. Maargoed, ik werk nu sinds een maand of drie wel in het buitenland. Een vrij gewone kantoorjob die ik in principe ook gewoon thuis had kunnen vinden, maar het feit dat je in een ander land zit maakt het wel bijzonder. Bijkomend is dat ik voor een multinational werk, dus we zitten op kantoor hier in de verschillende teams met een goeie 17 nationaliteiten samen. Nederlanders, Belgen, Zweden, Finnen, Duitsers, Tsjechen, Denen, Roemenen, Russen,...
Ik zou zeggen: als het je trekt, ga er dan gewoon voor. Ik ben ooit ergens volgende quote (Mark Twain) tegengekomen, die echt héél erg waar is: "Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover"

En als het uiteindelijk niet bevalt? Terug komen kan je altijd..

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 00:54

Hmm. Kantoor werk is al zoiezo niks voor mij ik werk bet alderliefst in de buiten lucht en actief bezig zijn.. :)