Naar Beekse Bergen in de winter (november)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Naar Beekse Bergen in de winter (november)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 21:23

Hoi,

vorig jaar zomer zijn we met onze dochter naar de Beekse Bergen geweest en we vonden het heel erg leuk! Nu willen we, mits het lekker weer is, eind november weer naar de Beekse Bergen. Ik zag dat je dan een wintertarief betaald en dat er dan dieren minder of niet te zien zouden zijn vanwege het seizoen. Ik vroeg me af welke dieren je dan niet kan zien en of het toch wel de moeite waard is. Bijv. de olifanten en apen zijn altijd erg leuk om te zien.
En kun je dan ook gewoon de autosafari doen?

Alvast bedankt!!!

Carolaa

Re: Naar Beekse Bergen in de winter (november)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 10:42

Je betaald inderdaad het wintertarief, meestal zijn alleen het restaurant vooraan en helemaal achteraan in het park open. Dus de eettentjes halverwege bij de speeltuin / geitjes zijn bijna altijd dicht. Indien de olifanten / giraffen binnen zouden staan kan je ze wel bezoeken want sinds dit jaar kan je ook bij de stallen kijken. Ook bij de apen kan je bij de binnenverblijven kijken. Ook de bus en autosafari kan je gewoon doen, enkel de bootsafari niet. De boot vaart enkel van april t/m oktober.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 20:49

Carolaa, bedankt voor je antwoord! Dus op zich is het wel de moeite waard om te gaan kijken als het weer meezit?

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:26

Wij vinden zelf van wel, maar hebben dan ook een abo op het safaripark ;-)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 23:57

Ik ben er afgelopen week geweest, auto- en bussafari kunnen idd nog gewoon, boot niet. Je kunt ook wandelen, maar wij vonden dat je dan maar weinig dieren tegen komt op de dieren in binnenverblijven na.
Hebben geen restaurant gevonden dat open was, zal er vast geweest zijn.. maar hebben het niet gezien. Mijn vader werd ziek dus wij moesten ons uitje helaas afbreken toen we er waren.