wij zijn op leuke uitjes voor de zondag wat niks of weinig kost.
film kijken doen we al heel veel dus dat is helaas niets voor ons, en in de bios hebben wij bijna alle films al gezien. verder houden we niet echt van wandelen en fietsen.
Wij houden ervan om lekker naar het bos te gaan met de honden, maar dat is natuurlijk ook wandelen. Maar omdat we meer met de honden bezig zijn merken we het niet eens dat we al kilometers onderweg zijn
Ik vind koopzondagen altijd gezellig, tuincentra die openzijn afgaan, middagje gamen op spelpc of op bord ...
Ik vind het altijd wel erg lekker om naar een zwembad te gaan, lekker bubbelen in een bubbelbad! Verder is het in deze periode in het bos ook erg mooi, neem je wat lekkers mee en ga je gewoon picknicken in het bos!
um kijk eens in de buurt naar dorpsfeesten of gratis festivals. ga keer lekker picknicke. doe met vrienden / vriendinnen en meiden dag of heren dag organiseren. Samen onnozzele spelletjes verzinnen. Muziek twister ofzo. Je kunt op internet leuke kortingen vinden voor bepaalden ding. of kijk eens op vakantieveilingen.nl daar kun je vanaf 1 euro leuke dingen winnen. Ik haal er regelmatig kaarten voor feesten en fotoshoot voor nooit meer dan 5 euro gewonnen. Kijk wie van je vrienden een bepaalde hobbie heeft en ga die kee ruit probere samen met hen. Soms kun je keer gaan kijke bij een roofvogelopvang of zoiets dergelijks